۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۴۴۴۷۴
امام جمعه زنجان:

گله‌مندی مدیران از یکدیگر در رسانه‌ها معنایی ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: در شرایطی که نظام اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و یکدلی مسؤولان است، گله‌مندی مدیران از یکدیگر در رسانه‌ها معنایی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی تمام توان خود را برای تفرقه و اختلاف میان مردم، دولت و نظام اسلامی به کار گرفته‌اند تا شاید به اهداف شوم خود نائل شوند.


وی خواستار پرهیز ار رسانه‌ای شدن اختلاف نظرها و سلایق میان قوای سه گانه شد و خاطرنشان کرد: در شرایطی که نظام اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و یکدلی مسؤولان است، گله‌مندی مدیران از یکدیگر در رسانه‌ها معنایی ندارد.


امام جمعه زجان افزود: در این شرایط خاص، موفقیت نظام اسلامی مستلزم اتحاد و همدلی مسؤولان و پرهیز از گلایه و شکایت از دیگر مدیران در مجامع عمومی است، چراکه دشمن تمامی حرکات و سخنان مسؤولان و مدیران کشور را زیر نظر دارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند.


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان این‌که نباید با برخی ندانم‌کاری‌ها سوژه های تخریبی در اختیار رسانه‌های مغرض و معاند نظام اسلامی قرار داد، گفت: مسؤولان نظام اسلامی و ملت آزاده ایران به خوبی از توطئه ها و برنامه های دشمنان آگاه هستند و امروز نیز متوجه هستند که باید برای شکست مستکبران و صهیونیستها سختی های موجود را تحمل کرد.


وی اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ قناعت، حمایت از تولید ملی، وحدت و همدلی، پرهیز از اسراف و تشریفات و همچنین گرایش به مصرف تولید داخلی را از مهم ترین ضرورت‌های عبور از تحریم‌های دشمنان دانست و گفت: تحریم‌ها و تهدیدها و البته برخی سوء مدیریت ها هرچند ملت را با فشارهای اقتصادی مواجه کرده، اما ملت با تبعیت از ولایت نسبت به نظام اسلامی ایران عشق می ورزند.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر این‌که دشمنان نظام اسلامی برای براندازی نظام ولایی از هر راهی وارد میدان می شوند، گفت: دشمنان به صورت علنی و رسمی پخش شبکه های تلویزیونی نظام اسلامی را از ماهواره ممنوع می کنند و اجازه واردات دارو به ایران را نمی دهند.


امام جمعه زنجان با بیان این‌که انرژی هسته ای بهانه ای برای مقابله دشمنان با نظام اسلامی است، افزود: دشمنان با هر بهانه و اقدامی قصد تحت فشار قرار دادن مردم برای اعتراض نسبت به عملکرد جمهوری اسلامی را دارند، غافل از اینکه ملت ایران، طی 33 سال گذشته همواره با تحریم‌های مختلف اقتصادی رو به رو بوده اند./935/پ201/ب

ارسال نظرات