۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۴۴۶۶۱

پدافند غیر عامل در برنامه مجله روز رادیو معارف بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت هفته «پدافند غیر عامل» برنامه «مجله روز» رادیو معارف به بررسی فعالیت‌های این سازمان نوپا می‌پردازد.
مجله روز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، احمد عارفخانی، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با اشاره به این‌که هشتم آبان به عنوان روز «پدافند غیر عامل» تعیین و در تقویم کشوری درج شده است، گفت: به منظور بیان اهمیت موضوع پدافند غیر عامل و با هدف آشنایی مخاطبان با فعالیت‌های این پدافند در حوزه‌های مختلف و بیان توانایی‌های کشور در زمینه‌های گوناگون، برنامه «مجله روز» با حضور دست‌اندرکاران این سازمان به معرفی این نهاد می‌پردازد.

 

احمد عارفخانی بررسی چیستی پدافند غیر عامل، اهداف و ابعاد فعالیت‌های پدافند غیر عامل، حوزه‌های مختلف این پدافند و بررسی ابعاد فرهنگی عملکرد پدافند غیر عامل را با حضور دکتر سید رضا مصطفوی، معاون توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی پدافند غیر عامل کشور و همچنین دکتر محسن فردرو و حجت‌الاسلام روحانی نژاد را از موضوعات این برنامه عنوان کرد.

 

وی افزود: برنامه مجله روز از هشتم تا یازدهم آبان از ساعت 8:40 صبح با موضوع پدافند غیرعامل تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود.

 

برنامه «مجله روز» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه کنندگی و سردبیری سید محمد علی حسینیان و با اجرای سید محمد مهدی رکنی است.

 

هفته بزرگداشت پدافند غیر عامل با شعار «پدافند غیر عامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار کشور» از 6 تا 12 آبان ماه برگزار می‌شود./997/د102/ن

ارسال نظرات