۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۴۶۷۲۲
سردار نقدی:

امروز پرچم‌دار اباعبدالله الحسین مقام معظم رهبری است

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با اشاره به این که امروز پرچم‌دار اباعبدالله الحسین(ع) مقام معظم رهبری است، گفت: باید در هیئات مذهبی بحث چرایی سازش با توهین کنندگان به پیامبر(ص) و تنها بودن پرچم‌دار حسین بن علی(ع) شکافته و بررسی شود.
سردار محمد رضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور شب گذشته در همایش هیئات مذهبی استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد گفت: اگر ندای اقامه معارف اهل‌بیت(ع) به ویژه اباعبدالله(ع) را دادیم باید بدانیم ایشان در چه مسیری حرکت کرده و با چه هدفی به شهادت رسیدند.

باید شناخت دوست و دشمن اصل هیئات مذهبی باشد

وی ادامه داد: با اشاره به فرموده خود اباعبدالله الحسین(ع) ایشان در راه اقامه امر به معروف و نهی از منکر و احیای سیره جد بزرگوار خود در جامعه اسلامی حرکت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ابراز داشت: ما در زیارت اربعین می‌خوانیم «ای خدای بزرگ شهادت می‌دهیم امام‌حسین(ع) جانش را در راه تو فدا کرد تا بندگان تو را از گمراهی و حیرت در مسیر نجات بدهد».

سردار نقدی با اشاره «ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» اظهار داشت: نجات بندگان از گمراهی هدف امام حسین(ع) بود از این‌رو باید هیئات حسینی در جهت نجات انسان‌ها از گمراهی و نشان دادن مسیر حق حرکت کنند.

وی اضافه کرد: باید اصل هیئات مذهبی شناختن حق از باطل، دوست از دشمن باشد و بتوانند بندگان صالح خدا را در میان بنی‌امیه و آل‌رسول‌الله(ص) تشخیص بدهند.

امروز پرچم‌دار اباعبدالله الحسین، مقام معظم رهبری است

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان این‌که امروزه صهیونیست و آمریکا یزیدیان زمان هستند، گفت: امروز پرچم اباعبدالله الحسین(ع) در دست فرزند شایسته ایشان یعنی مقام معظم رهبری است.

وی افزود: باید در هیئات مذهبی موضوع چرای سازش با توهین کنندگان به پیامبر(ص) و تنها بودن پرچم‌دار حسین بن علی(ع) شکافته و بررسی شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: در گذشته دشمنان اسلام ملت ما را در دو انتخاب جان دادن و تسلیم شدن مخیر کردند که ملت بزرگوار جان دادن همراه با عزت را پذیرفت و 220 هزار شهید، صدها هزار جانباز تقدیم کرد.

وی ادامه داد: امروز یزیدیان ما را بین تسلیم شدن و کم‌شدن رفاه و آسایش مخیر کردند، باید در برابر این تحریم‌ها چه کرد؟.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تأکید کرد: اگر از لب‌های تشنه اباعبدالله(ع)، قربانی شش ماه ایشان و مردانگی اباالفضل العباس(ع) الگو و درس بگیریم، تحریم و تهدید را می‌پذیریم ولی سازش نه هر چند لب‌های تشنه جان بدهیم./993/پ202/ع

ارسال نظرات