۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۷۴۶۶
امام جمعه موقت تهران:

نترسیدن از تهدیدها نتیجه بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی نتیجه بیداری اسلامی را نهراسیدن از سختی‌ها و تهدیدها عنوان کرد.
حجت‌الاسلام كاظم صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شامگاه سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه در مهدیه تهران با بیان این‌که رحمت واسعه خداوند در همه ابعاد زندگی قابل مشاهده است گفت: رحمت خدا استثناء ندارد و همه چیزهایی که در عالم وجود دارد و مورد توجه انسان است مصادیقی از رحمت هستند.

وی با اشاره به این‌که اگر موانع نبودند پیشرفت حاصل نمی شد تصریح کرد: جهنم، بلا، بیماری، مصیبت و جنگ همه برای انسان رحمت است و همه زیبا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در ادامه تاکید کرد: مقابله با سختی ها انسان را قهرمان و برجسته می‌کند و از او الگو می‌سازد.

امام جمعه موقت تهران با توجه به فتنه‌های اخیر تأکید کرد: کسانی‌که امنیت بندگان را مخدوش کنند با خدا و رسول خدا می‌جنگند و قرآن از آنها به عنوان محارب یاد کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی بلایای جنگ 33 ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی را رحمت خدا دانست و تصریح کرد: اگر جنگ نبود الان صاحب قدرت نظامی نبودیم و باعث رعب و وحشت دشمن نمی‌شدیم و اگر این تسهیلات در دامن انقلاب اسلامی نبود، بیداری اسلامی نبود.

متولی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران نتیجه بیداری اسلامی را نترسیدن از سختی‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: هر تهدیدی را می‌شود به فرصت تبدیل کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتکاء به رهبری در ملت ایران، برای جهان الگو شده است و ملت ایران تنها ملتی است که دریافته است همه چیز مظهر رحمت خدا است./9596/پ202/ص

ارسال نظرات