۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۴۸۲۶۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نظارت مطلوب بر مجلس سبب کارآمدی بیش از پیش ارکان نظام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی، نظارت مطلوب بر مجلس را سبب کارآمدی بیش از پیش ارکان نظام دانست و افزود: در صورت نبود نظارت صحیح، دیگر ارکان نظام، عملکرد قابل قبولی نخواهند داشت.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس ابراز داشت: شهید مدرس دارای صفات بسیاری از جمله مجاهدت، خستگی ناپذیری، شجاعت و شهامت بود و همین صفات سبب ممتازی شخصیت او شده بود.

وی نظارت مطلوب بر مجلس را سبب کارآمدی بیش از پیش ارکان نظام دانست و افزود: در صورت عدم نظارت صحیح، دیگر ارکان نظام، عملکرد قابل قبولی نخواهند داشت.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سخنان امام راحل درباره شهید مدرس ابراز داشت: این شهید بزرگوار الگویی تمام عیار برای مجلس شورای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان موفقیت مجلس را در گرو نظارت صحیح دانست و افزود: مجلس در جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه بسیار مهمی است و نمایندگان باید بدون هیچ کوتاهی وظایف خود را به درستی انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به  رهنمودهای امام راحل درباره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاع از حقوق ملت، وضع قوانین صحیح و مورد نیاز، جلوگیری از انحراف و استقامت و ایستادگی در برابر دشمن از وظایف مهم نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.

پیشرفت های علمی نتیجه تلاش دانشجویان پیرو خط ولایت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان همواره در تمام مبارزات ضد استکباری پیشگام و در تمامی عرصه ها مدافع ولایت و رهبری بوده اند و پیشرفت های علمی امروز نتیجه تلاش های دانشجویانی است که پیرو خط ولایت هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین خصوصیت جنبش دانشجویی را حق طلبی دانست و گفت: این مسأله در تظاهرات اعتراض آمیز به سفر معاون رییس جمهور آمریکا به ایران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به خوبی نمایان بود.

امام جمعه خرم آباد جنبش های خارج از حق و خط ولایت را انحرافی دانست و گفت: دانشجویان در برهه کنونی افزون بر تولید علم وظایف سنگین دیگری نیز برعهده دارند که می توان به پیشرفت جامعه و برقراری عدالت اشاره کرد.

وی به ورود ضریح جدید امام حسین(ع) به لرستان اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار لرستان عاشورای دیگری در استقبال از ضریح بارگاه امام حسین(ع) خلق خواهند کرد.

وی با تأکید بر حضور مردم لرستان در آیین استقبال از کاروان سفینه النجاه در روزهای یازدهم و دوازدهم آذر ماه سال جاری اظهار داشت: پیام این کاروان، معرفت بخشی و بصیرت افزایی است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در پایان سخنان خود به 13 آذر روز جهانی معلولان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به این قشر شد./9464/پ202/س

ارسال نظرات