۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۴۸۶۷۹
حجت الاسلام پناهیان:

امیدوارم اظهار نظر آقای جعفریان نتیجه حب و بغض سیاسی نباشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پناهیان پیرامون اظهار نظر اخیر حجت الاسلام رسول جعفریان درباره ظهور، گفت: امیدوار هستم که چنین اظهار نظرهایی ناشی از حب و بغض سیاسی نبوده و تنها براساس بی‌دقتی باشد.
حجت الاسلام پناهيان

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، درباره اظهار نظر حجت الاسلام رسول جعفریان مبنی بر این که داستان ظهور مطرح شده از سوی ایشان ریشه در آموزه‌های شیعی ندارد و بیشتر نشأت گرفته از ذهن خلاق خودشان است، گفت: چنین اظهارنظرهایی بدین سبب است که دقت در مسأله مورد نظر صورت نگرفته است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص موضع‌گیری خود نسبت به این اظهارنظر خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که چنین اظهار نظرهایی ناشی از حب و بغض سیاسی نبوده و تنها براساس بی‌دقتی باشد.

 

وی در خصوص این که آیا مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می کند، بیان داشت: مسلماً پیرامون این مسأله باید بعدا قضاوت دقیق‌تری  داشته باشیم و اظهار نظر در مورد این مسأله هنوز زود است.

 
حجت الاسلام پناهیان پیرامون نقش مردم در انتخابات پیش رو گفت: کاملا واضح است که هر چه جلوتر می رویم خدای متعال تکلیف سنگین‌تری را از مردم ما انتظار دارد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که مردم باید با دقت و بصیرت در پای صندوق‌های رأی حضور یابند، ابراز داشت: امیدوار هستیم مردم عزیز در این انتخابات  روسفید شوند.

 

گفتنی است، حجت الاسلام رسول جعفریان در مصاحبه ای با یکی از سایت ها، نسبت به سخنان حجت الاسلام پناهیان درباره مسأله ظهور انتقاد شدید کرده است. برخی کارشناسان اظهار نظر حجت الاسلام جعفریان را نقد غیر علمی توصیف کرده اند./950/302/س

 

ارسال نظرات