۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۵۰۲۰۱
در کانال ندای اسلام رادیو معارف؛

برنامه تفسیر قرآن «نور هدایت» پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف اقدام به پخش تفسیر قرآن برای مخاطبان انگلیسی زبان در برنامه «نور هدایت» می‌کند.
نور هدايت
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، با رشد روز افزون اشتیاق به قرآن و فراگیری معارف قرآنی در میان مسلمانان سراسر جهان، کانال ندای اسلام برنامه «نور هدایت The Light of Guidance» را که به تفسیر قرآن آیت الله جوادی آملی اختصاص دارد، پخش می‌کند.
در قسمت‌های پیش روی این برنامه، تفسیر سوره آل عمران، آیات 130 و 131 درباره جنگ بدر و پیروزی تعداد کمی از مسلمانان بر تعداد کثیری از کفار از سوی آیت الله جوادی آملی پخش می‌شود، ضمن این‌که مباحث کارشناسی در مورد این تفسیر و ترجمه آن از سوی حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی توکل از مبلغان حوزه علمیه نیز پخش خواهد شد.
برنامه «نور هدایت» به سردبیری و تهیه کنندگی محمود انصاری و گویندگی راضیه شاملی پنجشنبه هر هفته ساعت 10:15 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./907/د102/پ
ارسال نظرات