۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۵۰۹۴۰
آیت الله شبستری:

درایت رهبری کشور را از فتنه 88 عبور داد/ 9دی هشدار جدی مردم به فتنه گران و ساکتین فتنه بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری درایت و شرح صدر رهبر معظم انقلاب را رمز موفقیت نظام در کنترل فتنه 88 دانست و گفت: اگر برخورد حکیمانه ایشان با فتنه گران نبود این قائله به 9 دی ختم نمی شد.
آيت الله شبستري

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به درایت و تدبیر  هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در برخورد با فتنه گران، اظهار داشت: اگر شرح صدر و حوصله ایشان نبود و عکس العمل تندی نشان می دادند شاید شرایط فتنه به گونه ای دیگری رقم می خورد.


وی با توجه به برخورد کریمانه رهبر معظم انقلاب با سران فتنه گفت: ایشان ابتدا از در نصیحت و موعظه وارد شدند و حتی بعد از این که دیدند آنها دست از فتنه بر نمی دارند نگذاشتند محاکمه و زندانی شوند و در نهایت به حصر خانگی اکتفا کردند؛ اگر آنها زندانی می شدند سوژه ای به دست بیگانگان می افتاد چراکه در مقابل همین حصر خانگی هم بیگانگان و طرفدارن اندک ایشان در داخل مخالفت کردند.


امام جمعه تبریز در تبیین ثمره صبر رهبر معظم انقلاب در قضایای فتنه خاطرنشان کرد: متانتی که ایشان به خرج دادند موجب شد مردم میدان دار ماجرا شوند و قائله را ختم کنند؛ با این شیوه رهبر معظم انقلاب موقعیت ویژه ای پیدا کردند.


9 دی هشدار مردم به فتنه گران و ساکتین فتنه بود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی قیام مردم در 9 دی را هشدار به فتنه گران و ساکتین فتنه دانست و گفت: مردم با این کار نشان دادند که بیدار و در صحنه اند و همواره از ارزش های انقلاب اسلامی پشتیبانی می کنند.


آیت الله شبستری افزود: فتنه گران قصد براندازی نظام را داشتند و این یک مسأله جزئی و مقطعی نبود؛ با ادعای تقلب برخی از مردم را فریب دادند و به خیابان ها کشاندند و کار را به جایی رساندند که در روز عاشورا به مقدس ترین ارزش های دینی و انقلابی اهانت کردند.


وی 9 دی را یوم الله و روزی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: فتنه 88 به انقلاب صدمه زد و مردم در این ماجرا بسیار متضرر شدند اما نهایتا با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تظاهرات مردم در 9 دی ریشه فتنه خشکانده شد؛ به همین دلیل لازم است همه ساله این روز گرامی بداریم تا هیچ گاه از خاطره ها محو نشود؛ این بزرگداشت ها از بروز فتنه های مشابه نیز جلوگیری می کند./928/ت302/ج

ارسال نظرات