۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۵۱۷۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

9 دی پاسخ کوبنده ملت ایران به حریم شکنی‎های فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر اظهار داشت: 9 دی پاسخ کوبنده ملت ایران به بی‌حرمتی‌ها و حریم‌شکنی‌های فتنه‌گرانی بود که به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی غرب حمایت می شدند.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع فرماندهان سپاه ناحیه خلخال با تأکید بر این‌که بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری سه رکن مهم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است، اظهار داشت: دشمنان سال‌هاست که برای مقابله با این سه اصل توطئه‌چینی می کنند.

 

وی با بیان این‌که بخش اعظمی از تهاجم رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان با هدف تضعیف جایگاه ولایت و حذف مرجعیت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بایستی با درک ضرورت و اهمیت اصل ولایت فقیه، برکات وجود مبارک رهبری نظام اسلامی تبیین شود تا مبادا گرفتار فتنه‌های زمان شویم.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی در طول سه دهه گذشته تصریح کرد: استکبار جهانی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با تحریک‌های گروهک‌های معاند و منافق به دنبال تفرقه و در نهایت براندازی نظام برخاسته از اراده دینی ملت ایران بوده است.

 

وی با اشاره به ابعاد مختلف فتنه سال 88 تصریح کرد: حقیقت امر آن است که تقلب در انتخابات تنها بهانه‌ای برای اردوکشی‌های خیابانی بود، فتنه‌گران با دین و نظام اسلامی مخالف بودند و برای به کرسی نشاندن خواسته‌های ناحق خود به مقدسات ملت ایران توهین کرده و مقدسات را زیر سؤال بردند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تقلب در انتخابات را بهانه‌ای برای زیر سؤال بردن ارکان‌های نظام، تضعیف پایه‌های نظام و در نهایت تغییر نظام دانست و افزود: 9 دی پاسخ کوبنده ملت ایران به بی‌حرمتی‌ها و حریم‌شکنی‌های فتنه‌گرانی بود که به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی غرب حمایت می شدند.

 

وی خواستار شناخت ریشه‌ها و عوامل بروز فتنه 88 شد و تصریح کرد: آن عده ناآگاه که مشروعیت ولایت فقیه را زیرسؤال می برند باید بدانند که مشروعیت رهبری ولایت فقیه از جانب خداست، ولایت فقیه یک مبحث کلامی مربوط به عقاید اسلامی است، نه یک مساله فقهی که فقها بیایند روی آن بحث کنند.

 

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به این‌که دشمنان تلاش می کنند با القای شبهات و شایعات دروغین، در جهت تضعیف جایگاه و شأن ولایت فقیه حرکت کنند، افزود: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در تمامی حالات حجیت دارد، نباید در اجرای فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای مصلحت سنج بود، چراکه این رهنمودها فصل الخطاب است./935/پ202/ب

ارسال نظرات