۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۵۶۸۸۳
امام جمعه شیراز در نامه ای به رهبر معظم انقلاب مطرح کرد؛

اعلام آمادگی مردم استان فارس برای تحقق رهنمودهای رهبری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت: ائمه جمعه شهرستان های فارس، علما و قاطبه مردم این استان برای عملی شدن فرمایشات حکیمانه حضرتعالی اعلام آمادگی می نماییم.
آيت الله ايماني

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، بیانات روز گذشته ایشان در جمع مردم آذربایجان شرقی را متین، سنجیده و راهگشا خواند و تأکید کرد: اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه شهرستان های فارس، علما و اعضای جامعه روحانیت و قاطبه مردم همچون گذشته برای عملی شدن فرمایشات حکیمانه آن حضرت اعلام آمادگی می نماییم.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ادام الله ظله
سلام علیکم


بصیرت بخشی حضرتعالی به طبقات مختلف اجتماعی و آحاد مردم، بحمدالله به بار نشست و مردم فهیم استان فارس همانند مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حضور کم نظیر، مقتدرانه و خردمندانه خود در راهپیمایی 22 بهمن، خط بطلانی بر تمامی توطئه های داخلی و خارجی دشمن کشیدند و به همه تهدیدها پاسخ گفتند.


بیانان روز گذشته حضرتعالی در جمع مردم انقلابی استان آذربایجان شرقی و تبیین پیشنهاد شیطان بزرگ مبنی بر مذاکره با ایران اسلامی که در واقع اجرای اهداف شوم آنان علیه ملت ما بود، باعث فخر و مباهات گردید.


قطعا سخنان حکیمانه و منویات آن حضرت همان اهداف عالیه و مترقی نظام است که از سوی امام راحل(ره) در جان و دل تمامی مردم ایران عزیز به ودیعه نهاده شده و همگان با جان و دل پذیرای آن بوده و خواهند بود.


همچنین تأکید می نماید وقایع اخیر و بداخلاقی هایی هم که طی چند روز گذشته موجب تکدر خاطر حضرتعالی گردید، مردم ولایی ایران را هم متأثر ساخت.


امیدواریم نصایح خردمندانه و سخنان حکیمانه حضرتعالی مورد توجه مسؤولین محترم قرار گرفته و گروه هایی هم که دانسته و یا ندانسته تحت تأثیر القائات دیگران قرار گرفته اند، دست از اقدام های ناصواب خود برداشته و فرمایشات آن حضرت را مدّ نظر قرار دهند.


در پایان، به مردم ولایی ایران اسلامی داشتن چنین رهبر فرزانه ای را تبریک گفته و به آن رهبر عظیم الشأن هم داشتن چنین مردم بصیر و لحظه شناسی را تبریک عرض می نمایم.


اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه شهرستان های فارس، علما و اعضای جامعه روحانیت و قاطبه مردم سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، عرض بیعت مجدد با حضرتعالی، بیانات متین، سنجیده و راهگشای آن رهبر فرزانه را نصب العین قرار داده و همچون گذشته جهت عملی شدن منویات حکیمانه آن حضرت اعلام آمادگی می نماییم./928/د102/ج

ارسال نظرات