۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۵۸۴۰۳
مدیر کل ارشاد خوزستان:

معرفی جایگاه و زندگی علما سبب تحرک علمی در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان گفت: تبیین و معرفی جایگاه و زندگی علما سبب تحرک علمی در جامعه می شود.
حجت الاسلام سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه کنگره سید نعمت الله جزایری، محدث کبیر جهان تشیع، با قدردانی از برگزارکنندگان این همایش اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در شأن جایگاه علامه جزایری نورانیت خاصی به این کنگره بزرگ بخشید.

وی با اشاره به این که خوزستان مهد عالمان بزرگی همانند سید نعمت الله جزایری است، گفت: با فراخوان مقاله ای که در سطح کشور داشته ایم مقالات و نوشته های مختلفی پیرامون این عالم جلیل قدر به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

حجت الاسلام سپهر در ادامه گفت: فردا با حضور وزیر ارشاد از کتاب زندگی شخصیت سید نعمت الله جزایری رونمایی می شود.

 مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان همچنین خاطرنشان کرد: برای معرفی و تبیین شخصیت های علما کشور و به ویژه استان خوزستان کار های ماندگاری صورت گرفته که از بارزترین آنها همین کنگره است.

حجت الاسلام سپهر به برنامه های روز دوم این کنگره اشاره کرد و بیان داشت: رونمایی از تمبر یاد بود سید نعمت الله جزایری و رونمایی از کتاب مقالات ارسالی به دبیرخانه کنگره را از مهم ترین برنامه های دومین روز همایش خواهد بود./9465/پ 203/س

 

ارسال نظرات