۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۵۹۳۰۰

اختتامیه هفتمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه هفتمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضورمعاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
اختتامیه هفتمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه هفتمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور محمدجعفر محمدزاده، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پاک آئین، مدیر مطبوعات داخلی عصر روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و در غرفه دانش سرا برگزار شد.
در این مراسم محمدجعفر محمدزاده، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: رسانه باید دارای تهذیب رسانه‌ای باشد که در این راه توجه به تعالیم دینی و به خصوص قرآن کریم داشته باشیم، و در این دوره زمانی نیازمند به کارگیری از تعالیم دینی و گسترش آن در جامعه هستیم.
معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به سوره نور که توجه خاصی به شایعه پراکنی دارد تاکید کرد: در سوره نور آمده است که «وقتی که از زبان یکدیگر مسئله‌ای یا موضوعی را که به آن آگاهی ندارید منتشر و گسترش می‌دهید بدانید که خداوند از همه چیز آگاه است و این مسأله در نزد خداوند بسیار بزرگ بوده است» این مسأله نشان می‌دهد که قرآن در زندگی و در تمام ابعاد جاری است.
همچنین در ادامه مراسم پاک آئین، مدیر مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص وظایف این وزارتخانه در پیرامون مطبوعات بیان داشت: باید بر رسانه‌ها نظارت کافی صورت گیرد زیرا رسانه یک بسته فرهنگی برای جامعه تلقی می‌شود و این بسته نیازمند نظارت خواهد بود.
وی گفت: دو نظارت وجود دارد یکی نظارت بر قانون‌مندی مطبوعات است و دیگری نظارت بر کیفیت و کیفی‌سازی رسانه‌ها است.
شایان ذکر است که در پایان این اختامیه از خبرنگاران منتخب که در حوزه‌های مختلف مطبوعاتی به رقابت پرداخته بودند و به مرحله پایانی راه پیداکردند تقدیر به عمل آمد./9599/پ202/ص
 
ارسال نظرات