۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۰۲۵۲
باهنر:

نیامدن هاشمی به مصلحت خودش است/ لاریجانی زودتر اعلام موضع کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این که عدم حضور هاشمی در عرصه انتخابات به مصلحت خود وی است، به لاریجانی پیشنهاد کرد چنانچه قصد کاندیداتوری در انتخابات دارد زودتر اعلام کند.
محمد رضا باهنر نماينده مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر صبح امروز در حاشیه همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگاران در نقد تخریب کاندیداها ابراز داشت: این کار یک روش نخ نماست و معمولا در این کارها شخص تخریب کننده بیشتر آسیب می بیند.

وی افزود: نفی دولت های قبل معمولا پس از روی کار آمدن یک دولت جدید رخ می دهد؛ نمک نشناسی و نفی دولت های گذشته نفی خدمات انقلاب است و ما در گذشته شاهد این بودیم که عده ای خدمات دولت نهم را نفی کردند و عده ای دیگر در مقابل خدمات دولت های قبل را نفی کردند که هیچ یک از اینها درست نیست.

با هنر در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون نظر وی در مورد حضور اصلاح طلبان اظهار داشت: دوستان آقای خاتمی اگر بیایند استقبال از حضورشان مانند سال 1376 نخواهد بود و رای شان خیلی پایین تر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد توصیه وی به عدم حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات گفت: آقای هاشمی را در جاهایی به ناحق تخریب کرده اند و ممکن است با حضورا یشان تخریب ها تکرار شود و بنده به عنوان مشورت می گویم که نیامدنشان به مصلحت وی است.

باهنر در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر آقای هاشمی در صحنه حاضر شود آیا جبهه پیروان از وی حمایت خواهد کرد، گفت: نامزدهای مورد نظر پیروان انتخاب شده اند و چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

باهنر گفت: دو انتخابات اخیر نشان داده است که لزوما افراد شناخته شده و مطرح انتخاب نمی شوند، بعضی از نامزدها که در حال حاضر مطرح هستند و حدود 14 درصد نظر سنجی ها را دارند و معلوم نیست که این مقدار بیشتر شود و بعضی ها هم بوده اند که اصلا مطرح نبودند ولی بعدها رای قابل توجهی داشتند، من اگر حدس می زدم رای نخواهم آورد شرکت نمی کردم.

نماینده مجلس در تشریح وضعیت انتخابات فعلی بیان کرد: ما انتخابات این دوره را سه قطبی می دانیم که این سه قطب، دولت، اصولگرایان و اصلاح طلبان هستند و همه رقیبان جدی برای هم هستند.

وی در پایان این گفت وگو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا در صورت حضور آقای لاریجانی به نفع وی کناره گیری خواهد کرد، گفت: هرگاه ایشان حضور پیدا کنند ما همان موقع بررسی خواهیم کرد و چنانچه کناره گیری به مصلحت باشد کناره گیری خواهم کرد و ما آقای لاریجانی را فرد قدرتمندی می دانیم و تاکید داریم چنانچه قصد حضور در انتخابات را دارند هرچه زودتر اعلام کنند در حالی که بارها از ایشان شنیده ایم که قصد حضور در انتخابات را ندارند./959/پ202/ج

 

ارسال نظرات