۰۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۶۰۴۴۶

هشدار آیت الله حیدری نسبت به هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که « اگر از اسرائیل غلطی سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد»، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال ماجراجویی و حماقت نباشند؛ چراکه این هشدار جدی رهبر معظم انقلاب به منزله نابودی رژیم صهیونیستی و محو آن از کره خاکی است.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، روز گذشته در آیین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام «سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: حضور مردمی و باشکوه مردم در انتخابات 24 خرداد ماه 92 نماد حماسه سیاسی ملت در برابر دیدگان جهانیان خواهد بود.

خطیب جمعه اهواز با تأکید بر این که ملت ایران باید هم اکنون برای حضوری پرشور در انتخابات کمر همت را ببندند، ابراز داشت: حضور حداکثری در انتخابات آینده همواری و سلامت مسیر انقلاب را بیمه می کند و اسباب پیشرفت و سعادت را برای کشور عزیزمان ایران خواهد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بهره‌مندی از الگوهای اقتصاد مقاومتی به منزله آفرینش حماسه در اقتصاد است، اظهار داشت: سال 91، سالی پر پیچ و خم برای اقتصاد ایران بود که با وجود همه پیشرفت های خوب اقتصادی، گرانی در بازار، کام مردم را تلخ کرد.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به تحریم دشمنان، تأکید کرد: تحریم سبب ایجاد نوسان در بازار و اقتصاد کشور شد اما این تحریم ها آن چنان که خود غربی ها در شبکه های ماهواره ای و اینترنتی خود مانور می دهند اقتصاد ایران را فلج نکرد، بلکه در برخی مواقع عامل اصلی جهش اقتصاد بوده است.

آیت الله حیدری در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: هدف غربی ها از تحریم این است که به جهانیان القا کنند ایران از نظر اقتصادی فلج و تسلیم اراده های آنان شده اما آمارهای جهانی از اوضاع بد اقتصادی در اروپا ثابت کرده که کدام کشور از این تحریم ها ضربه دیده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع زائران و مجاورین حرم رضوی(ع)، بیان داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران آشکار است و دولت های دیگر مانند رژیم صهیونیستی دشمنان فرعی ما هستند که هرگز به چشم نمی آیند.

وی با بیان این که تضاد آمریکا با ایران تضاد همه جانبه جبهه باطل علیه حق است، اظهار داشت: در طول چندین سال آمریکایی ها دشمنی خود با ملت ایران را ثابت کرده اند و دشمن اصلی ما محسوب می شوند ولی در برخی مواقع دولت هایی که ما حسابشان هم نمی کنیم برای خودشان کلاس می گذارند و اقدام به تهدید نظامی ایران می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به اسرائیلی ها، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید به اندازه فهم و عقل شان سخن بگویند و از روی بی عقلی سخن به زبان جاری نکنند؛ چراکه اسرائیل عددی نیست که بخواهد ایران را تهدید نظامی کند و خودش را دشمن ایران اسلامی جا بزند در صورتی که نظام اسلامی ایران و مردم، اسراییل را به حساب نمی آورند.

آیت الله حیدری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «اگر از اسرائیل غلطی سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد»، اظهار داشت: اسراییلی ها به دنبال ماجراجویی و حماقت نباشند؛ چراکه این هشدار جدی رهبر معظم انقلاب به منزله نابودی رژیم صهیونیستی و محو آن از روی کره خاکی است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات آینده اشاره و خاطرنشان کرد: در انتخابات باید آحاد جامعه حضوری حداکثری داشته باشند و انتخابات مختص قشر خاصی نیست و باید با حضور باشکوه سلامت مسیر انقلاب را بیمه کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در انتخاب رییس جمهور باید دقت کرد، اظهار داشت: هیچ یک از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری حق ندارند خود را منتسب به رهبر معظم انقلاب کنند و مردم باید با هوشیاری و بصیرت رییس جمهوری اصلح و عاری از نقص و عیب های مدیریتی را برگزینند.

خویشتن داری و حفظ حرمت ایام فاطمیه در تعطیلات نوروزی

آیت الله حیدری در خطبه نخست با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با تعطیلات نوروزی، مردم را به خویشتن داری و حفظ حرمت در ایام فاطمیه دعوت کرد و ابراز داشت: حرمت ایام فاطمیه باید نگه داشته شود و در مجلس عزای دختر پیامبر(ص) حضوری باشکوه داشته باشیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرهنگ فاطمی در جهان در حال گسترش است، اظهار داشت: در کشورهای آفریقایی و آمریکایی شاهد هستیم که فرهنگ فاطمی در میان مردم این مناطق به خوبی گسترش یافته که این از افتخارات تشیع و اسلام است و به جهانیان ثابت کرد که اسلام بدون تشیع یعنی هیچ.

امام جمعه موقت اهواز در بخش نخست این خطبه با اشاره به آغاز سال 92، اظهار داشت: در این سال باید توفیق حاصل شود که اعمال خود را محاسبه کنیم و مراقب رفتار و کردارمان باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در سال 92 باید گذشته خود در سالی که گذشت را تحلیل کنیم و نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقویت ببخشیم.

آیت الله حیدری در بخش پایانی خطبه دوم هجوم مزدوران شاهنشاهی به مدرسه فیضیه و کشتار طلاب و روحانیان را محکوم و آغاز عملیات فتح المبین، ولادت ابوعلی سینا و خواجه نصیرالدین طوسی دانشمندان شیعه مسلک و تأسیس حوزه علمیه قم از سوی شیخ عبدالکریم حائری را گرامی داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن حمله شیمیایی تروریست به منطقه حلب سوریه، اظهار داشت: سکوت مجامع بین المللی در برابر این اقدام تروریستی اسفناک است و برای همه جهانیان ثابت شد که قوانین در سازمان ملل و شورای امنیت بر اساس قانون جنگل تدوین شده است./9461/پ201/س

ارسال نظرات