۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۶۲۸۹۷
آیت‌الله ملکوتی:

رییس جمهور آینده باید به فکر اعتلای نظام در مجامع بین المللی باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اعتقاد به ولایت فقیه باید از ویژگی‌های اساسی رییس جمهور آینده باشد.
آيت الله مسلم ملکوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مسلم ملکوتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در دیدار جمعی از اعضای هیأت رییسه، اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی قم، گفت: از گذشته تا کنون پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه علم و فناوری صورت گرفته و این امر مرهون توجه بیش از پیش به علم و صنعت است.
وی با بیان این‌که توجه به علم در سیره پیامبر اعظم(ص) وجود داشته است، ابراز کرد: روایات فراوانی در این باب از ایشان نقل شده و همیشه مردم را به فراگیری علم و دانش توصیه می‌کردند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیشرفت کشور را در گرو پیشرفت علم و صنعت خواند و اظهار کرد: دانشگاه صنعت، دانشگاه خلقت است و نقش اساسی را در پیشرفت کشور ایفا می‌کند.
آیت‌الله ملکوتی در ادامه تلاش‌های امام خمینی(ره) در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب که به حق یکی از نعمت‌های الهی هستند با درایت کشور اسلامی را اداره و از گزند دشمنان و بیگاناگان حفظ کرده‌اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش دانشجویان در پیشرفت کشور، افزود: در گذشته و در جنبه‌های مختلف علمی، کشور نیازمند غربی‌ها بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی صورت گرفته بسیاری از عقب ماندگی‌ها جبران شده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت انتخاب اصلح، ابراز کرد:‌ در چنین شرایطی همه باید برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند.
آیت‌الله ملکوتی تصریح کرد: اعتقاد به ولایت فقیه باید از ویژگی‌های اساسی رییس جمهور آینده باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دلسوزی برای مردم و نظام اسلامی را از دیگر ویژگی‌های مهم رییس جمهور آینده دانست و گفت: فردی را باید انتخاب کرد که به فکر پیشرفت و سربلندی نظام اسلامی در مجامع بین‌المللی باشد./927/پ202/ج
ارسال نظرات