۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۶۳۷۲۱
در صورت مطالبه مدارس علمیه انجام می‌شود؛

اعزام مشاورین روحانی خبره به مدارس علمیه تهران در ایام امتحانات

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه تهران از آمادگی برای اعزام مشاورین خبره در ایام امتحانات به مدارس علمیه استان تهران خبر داد و گفت: اعزام مشاورین فقط به مدارسی انجام می‌شود که درخواستشان را برای اداره مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه تهران ارسال کنند.
نخستين دوره آموزشي مشاوره اساتيد حوزه هاي علميه استان خوزستان

حجت‌الاسلام حسین گودرزی، معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اعزام مشاورین خبره در ایام امتحانات به مدارس علمیه استان تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: باتوجه به فرارسیدن ایام امتحانات، اداره مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه تهران اساتید خبره مشاوره را جهت ارتقاء سطح تحصیلی طلاب به مدارس علمیه استان اعزام می‌کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران ابراز داشت: اساتید مشاوره مباحث انگیزه تحصیل، علل افت تحصیلی، ایجاد شور و شوق بیشتر برای مطالعه، استرس‌های کاذب در ایام امتحانات و نحوه امتحان دادن را برای طلاب مطرح می‌کنند تا طلاب برای درس خواندن، مباحثه و امتحانات آماده‌تر از قبل شوند.

حجت‌الاسلام گودرزی عنوان داشت: اعزام مشاورین فقط به مدارسی انجام می‌شود که درخواستشان را برای اداره مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه تهران ارسال کنند./956/ت302/ص

ارسال نظرات