۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۶۴۶۹۶
امام جمعه آمل:

گروه های سیاسی اخلاق محوری را سرلوحه امور خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که گروه های سیاسی اخلاق محوری را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: در شورای نگهبان مجتهدین و محققین گرانقدری حضور دارند که باید شرایط را طوری مدیریت کنند تا انتخابات بدون حاشیه و دغدغه ای برگزار شود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با بیان این که تقوا موجب آرامش خاطر انسان می شود و سبب خواهد شد تا در دنیا و آخرت روسفید باشیم، گفت: تقوا جان ما را از خطرات حفظ کرده و از انحراف به دور می دارد.

 

وی با اشاره به این که وقتی درک ما فاسد باشد دیگر اعمال ما وانفسا خواهد بود، بیان داشت: تلاش ما باید در این راستا باشد تا اعمال ما سمت و سوی ولایت و حقیقت داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر اینکه بزرگان و عالمان آمدند و تلاش داشتند تا همگان را به وحدت دعوت کنند، ادامه داد: تفرقه افکنی خطرناک بوده که باید از اعتقادات واحد خود در راستای ترویج وحدت بهره گیریم تا از مشکلات به دور باشیم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که انسان باید منافع خود را رها کرده و واقع بینی در زندگی داشته باشد، بیان داشت: انسانی که تابع نفس و طایفه باشد مشکلات او زیاد خواهد شد.

 

وی ادامه داد: انسان باید در خود نگرش و بازرسی دقیقی داشته باشد تا کارهای او در جهت رضایت و تقرب خداوند منان باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که ما مدعی هستیم که مکتب ما مکتب زنده جهانی است، ادامه داد: دین مبین اسلام می تواند پاسخ گوی پرسش های سراسر جهان باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ایران دلسوز است و می خواهد مسلمانان در پرچم و اعتقادی واحد جمع شوند تا دشمنان در نابودی آنان هوس نکنند، گفت: دشمن کارش را به پیش می برد اما امروز در برابر رهبر بیدار اسلامی و مردم خالص ولایی قرار گرفته است و به هر سویی می رود با بن بست مواجه می شود.

 

امام جمعه آمل با اشاره به وقایع اخیر کشور سوریه، گفت: وهابیت نانجیب قبر حجربن عدی را خراب کردند و این مرد بزرگ مبارز و مجاهدی ارزنده بود که از ما بر نمی آید تا تعریف ایشان را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: تفرقه به هر شکل و روشی امری نادرست است و اگر در انتخابات می خواهیم برای کسی تبلیغی داشته باشیم نباید حاشیه سازی کرده و آبروی دیگران را ببریم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که گروه های سیاسی اخلاق محوری را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: در شورای نگهبان مجتهدین و محققین گرانقدری حضور دارند که باید شرایط را طوری مدیریت کنند تا انتخابات بدون حاشیه و دغدغه ای برگزار شود./950/پ201/ب

ارسال نظرات