۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۶۵۱۲۳

اعتراض طلاب مدراس علمیه زاهدان علیه هتک حرمت حرم صحابی بزرگوار پیامبر

خبرگزاری رسا ـ نشست اعتراض آمیز طلاب مدراس علمیه زاهدان علیه هتک حرمت به حرم صحابی بزرگوار پیامبر اکرم(ص) برگزار شد.
زاهدان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، نشست اعتراض آمیز طلاب مدراس علمیه امام جعفر صادق (ع) و سفیران هدایت آیت‌الله کفعمی زاهدان علیه هتک حرمت به حرم صحابی بزرگوار پیامبر اکرم(ص) و امیرمومنان(ع)، حجر بن عدی برگزار شد.

در این نشست طلاب به بررسی علل این فاجعه و پیامدهای آن برای دشمنان اسلام ناب محمدی پرداختند و سخنرانان این جلسه حجت‌اسلام موذنی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) زاهدان و حجت‌الاسلام نصرتی، معاونت تهذیب این مدرسه بودند، در پایان طلاب این مدارس اعلام انزجار و تبری از عاملان این جنایت را ابراز کردند.

برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه

آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در استان سیستان و بلوچستان هم زمان با سایر استان‌های کشور برگزار شد، این آزمون جمعه، سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار و شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون کتبی و شفاهی و گذراندن دوره اختبار به عنوان طلبه در حوزه‌های علمیه، مفتخر به خادمی امام زمان (عج) می‌شوند.

نخستین کارگاه آموزشی وظایف روحانیت

نخستین کارگاه آموزشی وظایف روحانیت در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد؛ در این کارگاه مهارت‌های قبل از تلبس را به طلابی که قصد تلبس به لباس مقدس روحانیت دارند، آموزش داده و آن‌ها بعد از اتمام دوره و آزمون شفاهی و تأیید آمار و بررسی افتخار بر تن کردن لباس روحانیت را پیدا می‌کنند.

در اختتامیه این دوره حجت‌الاسلام ایمانی خواه، مدیر حوزه‌های علمیه استان با تشکر از کلیه طلاب شرکت کننده به پاره‌ای از وظایف روحانیت اشاره کرده و طلاب را به الگوگیری از پیشینیان صالح توصیه کرد./993/د101/پ

ارسال نظرات