۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۶۵۶۵۷
نماینده ولی فقیه در کردستان:

حمایت از سوریه دفاع از تفکر ضد استکباری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به ناآرامی های سوریه و تلاش استکبار در تشدید توطئه ها علیه سوریه، تصریح کرد: امروز سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی و جبهه مبارزه با دشمنان اسلام است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در همایش ائمه جماعات و طلاب که در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج قروه برگزار شد بیان کرد: منش و رفتار روحانیان همیشه به عنوان حجت شرعی و مورد اعتماد مردم بوده است.

 

وی ادامه داد: جامعه روحانیت متولیان حقیقی هدایت معنوی جامعه هستند و روحانیان همیشه در خط مقدم مبارزات فرهنگی حضوری مثبت و با برکت داشته اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: نقش طلاب و روحانیان در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی بسیار پر اهمیت است، دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو یک وظیفه و تکلیف شرعی است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به ناآرامی های سوریه و تلاش استکبار در تشدید توطئه ها علیه سوریه، تصریح کرد: امروز سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی و جبهه مبارزه با دشمنان اسلام است، حمایت از سوریه به معنای حمایت از شخص بشار اسد نیست؛ بلکه حمایت از مسلمانان سوریه و نیز حمایت از تفکر ضد استکبار است.

 

وی ادامه داد: یک سوی درگیری های سوریه، آمریکا و اسرائیل غاصب و غلام های حلقه به گوش آنها که از فرقه‌ انحرافی وهابی هستند، قرار دارد و در سوی دیگر مسلمانان واقعی قرار دارند؛ از این رو مدعیان دین داری هم سو با جهان استکبار در حال کشتار و نابودی مسلمانان بی گناه هستند. /967/پ202/س  

 

ارسال نظرات