۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۶۶۲۰۲
ولایتی در جمع خبرنگاران:

خبرهای خوبی از همبستگی اصولگرایان خواهید شنید

خبرگزاری رسا ـ عضو ائتلاف سه‌گانه پیشرفت گفت: در این ائتلاف سه‌گانه قرار بر این گذاشته شده که هسته‌ای باشد برای اتحاد اصول‌گرایان و ما به میثاقی که بسته‌ایم، استوار هستیم حتی اگر نفر نهایی غیر از این سه نفر باشد.
نشست خبري علي اکبر ولايتي در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی اکبر ولایتی، عضو ائتلاف سه‌گانه پیشرفت عصر امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین اولویت دولتی که تشکیل خواهد شد، کنترل تورم و گرانی، بازگرداندن ارزش پول ملی و تلاش در جهت برنامه‌ریزی و ایجاد راه‌حل‌های میان مدت و دراز مدت برای رفع بیکاری است.

وی افزود: مهم‌‌ترین مطلب، شغل جوانان است و برای آن باید از تولید حمایت کنیم، امروز تولید درحال انحطاط است  و برخی از کارخانه‌ها تعطیل شده‌اند.

دکتر ولایتی عنوان داشت: در این ائتلاف سه‌گانه قرار بر این گذاشته شده که هسته‌ای باشد برای اتحاد اصول‌گرایان و ما به میثاقی که بسته‌ایم، استوار هستیم حتی اگر نفر نهایی غیر از این سه نفر باشد.

عضو ائتلاف سه‌گانه پیشرفت با بیان این‌که هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد و این اتحاد و هم‌بستگی همچنان برقرار است، اظهار داشت: کاندیداها از امکانات تبلیغی هم استفاده می‌کنند تا رأی واقعی مردم در نظرسنجی‌ها معلوم شود و تلاش ما این است که یک نفر از اصول‌گرایان شرکت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که به‌نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم، گفت: همان میثاقی که بین اصول‌گرایان وجود دارد را پایبند هستیم.

ولایتی عنوان داشت: مسائل هسته‌ای کار آسانی نیست اما کاربرد صلح‌آمیز آن را حق خود می‌دانیم و این حق و حفظ آن به‌معنای تنش با دیگر کشورها نیست.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان این‌که پرچم ائتلاف سه‌گانه را من بلند کردم و سپس از آقایان قالیباف و حدادعادل دعوت کردم و پس از آن قرار گذاشته شد تا با دیگر کاندیداهای اصول‌گرا گفت‌وگو کنیم تا به سمتی برویم تا ید واحده باشیم.

وی ادامه داد: به نتایج خوبی رسیده‌ایم و ان شاءالله به‌زودی خبرهای بهتری از همبستگی اصول‌گرایان خواهید شنید./956/پ202/ج

ارسال نظرات