۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۶۲۳۶
قدیری ابیانه:

احمدی نژاد به طناب مشایی گره خورده است/ ریاست جمهوری جای دست انداختن دین نیست

خبرگزاری رسا ـ قدیری ابیانه سفرهای اخیر دولت را داری جنبه تبلیغی برای مشایی دانست و تاکید کرد: متاسفانه احمدی نژاد به طناب مشایی گره خورده است.
قديري ابيانه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسن قدیری ابیانه، عصر امروز پس از ناتمام ماندن سخنانش در جایگاه ویژه ای که در وزارت کشور به منظور برگزاری نشست های خبری تعبیه شده است،‌ در حلقه خبرنگاران، تاکید کرد:‌ شش ماه است که آقای احمدی نژاد در برنامه های مختلف و نمایش های مطرب برای دفاع از مشایی حضور می یابد و پول همه اینها از بیت المال است و برای برنامه ای که در ورزشگاه آزادی اجرا شد نیز بیش از 50 میلیارد تومان هزینه شد.
 
وی تصریح کرد: فساد سه هزار میلیاردی و نامه هایی که مشایی به عنوان رییس دفتر رییس جمهور برای مزایده ها صادر می کرد از فسادهای زمان این دولت است.
 
وی با بیان این که تا چندساعت آینده تصاویر مجسمه های مستهجن را روی سایت خود قرار می دهم،‌ گفت:‌ آقای احمدی نژاد نیز در جریان مجسمه ها قرار گرفته و وقتی به او اعتراض می شود می گوید این مجسمه ها در خارج تاثیر سویی ندارد.
 
این فعال سیاسی با بیان این که امروز همه متوجه شده اند سفرهای استانی اخیر دولت برای تبلیغ بوده است،‌ خطاب به احمدی نژاد گفت: آقای احمدی نژاد شما کسانی که از شما حمایت کرده اند را خجالت زده کرده اید.
 
دکتر قدیری ابیانه با اشاره به تعریف رییس جمهور از مشایی در تلوزیون و نسبت دادن رجعت به چاوز گفت: آقای رییس جمهور مگر منصب ریاست جمهوری برای دست انداختن دین است.
 
وی افزود: متاسفانه احمدی نژاد به طناب مشایی گره خورده است.
 
قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: من نامزد اصولگرا،‌ ولایت مدار و مستقل هستم و تا آخر نیز مبارزه خواهم کرد. /959/پ202/ج
ارسال نظرات