۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۶۶۲۸۳

کارگاه آموزشی روضه خوانی در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس کانون مداحان و شاعران آیینی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر سرودن اشعار و مرثیه های متناسب و پرمحتوا در مراسمات، این دوره برگزار شده است.
آموزش روضه خواني

محمد علی خزاییان، رییس کانون مداحان و شاعران آیینی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت:کارگاه آموزشی روشهای روضه خوانی و مقتل خوانی با حضور 180 نفر از مداحان خواهر و برادر استان سیستان و بلوچستان طی دو روز برگزار شد.

 

خزاییان افزود: اساتید مجربی همچون رضایی و نجفی مسؤولیت تدریس این دوره را بر عهده داشتند و آفت ها و آسیب های مداحی و شعرخوانی مورد بررسی قرار گرفت و مداحان در این زمینه از اشنایی بیشتری برخوردار شدند.

 

رییس کانون مداحان سیستان و بلوچستان با اعلام لزوم مبارزه با افکار و تبلیغات فرق ضاله ادامه داد: کارگاه نقد و بررسی فرق ضاله همچون بهائیت نیز از جمله کلاس های برگزار شده در این دوره است.

 

رییس کانون مداحان سیستان و بلوچستان در خاتمه گفت: این کلاسها طی دو روز و در محل سالن شهدای سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان برگزار شد و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا شد./940/ت303/ب

ارسال نظرات