۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۶۷۳۲۷
امام جمعه بهبهان:

حفظ عزت ملی مهم‎ترین وظیفه رییس جمهور آینده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان گفت: مهم‎ترین وظیفه رییس جمهور آینده حفظ عزت ملت ایران در روابط با دیگر کشور ها است.
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلي ، امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه بهبهان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به لوازم تحقق حماسه سیاسی گفت: هوشیاری و بصیرت مردم از لوازم تحقق حماسه سیاسی در انتخابات است و مردم می دانند که دشمنانشان تلاش می کنند  تا از حضور آنها در انتخابات جلوگیری کنند.

امام جمعه بهبهان افزود: دشمنان در تلاش برای القای بی نتیجه بودن حضور مردم در انتخابات است.

وی به ترفند های استکبار جهت کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: استکبار با مانع تراشی و مطرح کردن مسائل معیشتی و اقتصادی به عنوان بزرگترین مشکل کشور در پی بهانه سازی و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

استاد حوزه علمیه بهبهان با اشاره به این که حضور مردم تضمین کننده حماسه سیاسی است، افزود: ایجاد حماسه سیاسی وابسته به حضور با نشاط مردم و برگرفته از نکته سنجی های رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام بوعلی تصریح کرد: انتخاب رییس جمهور خوب از سوی مردم سبب مأیوس شدن دشمنان خواهد شد.

انقلاب اسلامی انقلابی از جنس مردم ایران است

امام جمعه بهبهان از پایبندی مردم مسلمان ایران به انقلاب خود قدردانی کرد و گفت: انقلاب اسلامی انقلابی از جنس مردم ایران بوده و مردم در طول مدت 34 سال ثابت کردند که با پیروی از رهبر معظم انقلاب پای انقلاب خود ایستاده اند و از آرمانهای خود عقب نشینی نخواهند کرد.

وی افزود: ما کشور مستقل و اثر گذاری در منطقه و جهان هستیم و در عرصه های مسائل سیاسی دشمنان با تلاش های بسیار نتوانستند ملت ایران را در جهان منزوی کنند.

این استاد حوزه علمیه بهبهان به پیام انتخابات ایران در کشور های منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: پیام انتخابات ایران برای ملت های مسلمان این است که نتیجه پیروزی و سربلندی در گرو ایستادگی و مقاومت خواهد بود.

 حجت الاسلام ابوعلی گفت: مهمترین وظیفه رییس جمهور آینده حفظ کردن عزت ایران در روابط بین المللی است.

وی تصریح کرد: رییس جمهور باید فردی باشد که افزون بر پایبندی به قوانین، آرمان های امام و انقلاب را نیز فراموش نکند./9462/ت302/غ

ارسال نظرات