۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۶۷۴۹۴
زاکانی:

اصولگرایان به سمت همگرایی بیشتر حرکت کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که امید جریان فتنه و انحراف بیشتر به تفرقه بین اصول‌گرایان است و حتما یک اجماع صددرصدی بین آنها صورت نمی‌گیرد، گفت: به اعتقاد من افق فراروی ما حساسیت‌های بسیار خطیری را ایجاد کرده که حتما باید به اقتضای صحنه، به سمت همگرایی برویم.
دکتر عليرضا زاکاني

علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این‌که مردم در این انتخابات پرونده فتنه و انحراف را می‌بندند، گفت: اینها خودشان هم امید چندانی ندارند و امیدشان بیشتر به تفرقه بین اصول‌گرایان است و حتما یک اجماع صددرصدی بین آنها صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: معتقدم که اصول‌گرایان در درون خود دارای تنوع هستند که باید سلائق، روش‌ها و داشته‌هایشان را به مردم تقدیم کنند تا آنها راه‌حل‌های مختلفی برای عبور از شرایط فعلی و ایجاد زمینه مساعد در جامعه که دارای رفاه مادی، عطر معنویت و بستر کمال انسان ها باشد را فراهم کنند.

زاکانی بیان داشت: بایستی مقدمه ای برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و بیان نظرات مختلف ایجاد شود و در کنار آن باید توجه کنند که خودشان را رقیب پنداری نکنند و رقیب اصلی را خارج از اردوگاه اصول‌گرایان ببینند.

وی هم ابراز داشت: اصول‌گرایان باتوجه به میزان ظرفیتی که در رقابت با این جریان وجود دارد، تصمیم بگیرند برای حفظ جهت گیری کشور، یا به سمت وحدت بروند و یا اگر ظرفیتی وجود ندارد که بخواهد مانع از رقابت بین اصول‌گرایان شود، آن موقع رقابت درون گفتمانی را می‌شود توصیه کرد اما به اعتقاد من افق فراروی ما حساسیت‌های بسیار خطیری را ایجاد کرده که حتما باید به اقتضای صحنه، به سمت همگرایی برویم./956/ت303/ج

ارسال نظرات