۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۶۸۲۲۹
امام جمعه زاهدان:

حضور برخی بزرگان در عرصه انتخابات سبب برطرف شدن فتنه جدید شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: حضور برخی بزرگان در عرضه انتخابات باعث به وجود آمدن شور و اشتیاق در انتخابات و برطرف شدن فتنه جدید شد.
حجت الاسلام و المسلمين سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق کشور، آیت الله سلیمانی امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: سوم خرداد ماه و سالروز فتح خرمشهر بزرگ‌ترین روز تاریخی ما و یکی از بزرگ‎ترین افتخارات کشور به حساب می آید و نباید آن را کوچک شمرد و وظیفه ما است که این روز را همه ساله ارج نهیم و از آن پاسداری کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مورد احراز هویت های ریاست جمهوری افزود: در احراز هویت ها فراز و نشیب هایی زیادی وجود داشت ولی با توجه به این که احراز هویت های کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان صورت گرفته است برای همگان حجت و مورد قبول است.

 

آیت الله سلیمانی ادامه داد: حضور برخی بزرگان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری باعث افزایش شور و نشاط در میان مردم شد و با حضور این بزرگان شورای نگهبان توانست با رد صلاحیت دیگران جلوی ورود افرادی را بگیرد که از خود چیزی نداشتند و به امید دیگران وارد میدان شده بودند.

 

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: افرادی که از سوی شورای نگهبان تایید شده اند مورد قبول هستند اما همه آنها در یک سطح نیستند و مردم باید به کسانی رای بدهند که بتواند سخنان رهبری را سر داده و عملی کنند و آشفتگی های اقتصادی و سیاست خارجی کشور را مرتفع کنند.

 

آیت الله سلیمانی در پایان گفت: امروز بعضی ها می خواهند به خاطر شرایط بوجود آمده خود را به گونه ای به رهبری معظم انقلاب منتسب کنند اما رهبر انقلاب به هیچ وجه به فرد خاصی اشاره نکرده اند و نمی کنند و تنها شاخص های فرد اصلح را گوشزد می کنند. انقلاب ما متکی به شخص و فرد نیست بلکه وابسته به آرمان‌ها و ارزش‌های ما است./940/پ201/س

 

ارسال نظرات