۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۶۸۵۵۹

10 هزار خوزستانی در سالگرد ارتحال امام خمینی شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از اعزام 10 هزار خوزستانی جهت شرکت در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبرداد.
عليرضا هاتف ، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان

علیرضا هاتف، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ویژه برنامه های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته با هماهنگی دستگاههای اجرایی استان 10 هزار نفر از مردم خوزستان به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که اعزام برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تنها ویژه قشر بسیج نیست، خاطرنشان کرد: اقشار مردم می توانند با نام نویسی در مساجد پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان در مراسم 14 خرداد ماه شرکت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه سخنانش بیان داشت: جلسات و هماهنگی ها با سازمان های درون استان انجام شده و فرمانداران در شهرستان ها ستادها برگزاری مراسم ارتحال امام راحل(ره) را تشکیل داده اند.

هاتف همچنین یادآورشد: مسؤولیت اعزام علاقهمندان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برعهده سپاه و بسیج است و پشتیبانی کاروان ها را استانداران و فرمانداران برعهده دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به زمان اعزام کاروان ها اشاره کرد و افزود: اعزام های کاروان های استان خوزستان جهت شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی روزهای 12و13خرداد ماه خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیش بینی شده و تلاش براین است که نفرات اعزامی از برنامه های گوناگون بهره مند شوند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات