۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۶۹۰۸۹

خوش‌آمدگویی امام جمعه موقت زنجان به ولایتی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی در مراسم سخنرانی دکتر ولایتی در مسجد جامع زنجان به عنوان خوش آمدگویی دقایقی را به سخنرانی پرداخت.
نشست خبري علي اکبر ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی، امام جمعه موقت زنجان، در مراسم سخنرانی دکتر ولایتی در مسجد جامع زنجان به عنوان خوش آمد گویی دقایقی را به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام موسوی بعد از خوش آمدگویی به ایشان با اشاره به آیه 247 سوره مبارکه بقره افزود: در آیه 247 سوره بقره خداوند به بیان ملاک‌های یک شخص اصلح اشاره کرده که از جمله آن می توان به عالم و متخصص بودن و همچنین دارای قدرت لازم برای مدیریت و اداره مجموعه تحت امرش اشاره کرد که بنده این ملاک‌ها و مشخصه‌ها را در شخصیتی مانند دکتر علی اکبر ولایتی می‌بینم که از اول انقلاب یاور امام(ره) بوده و پس از رحلت ایشان یاور و مشاور خلف صالح امام یعنی حضرت آیت الله خامنه ای بودند.


امام جمعه موقت زنجان در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی ولایتی، اشاره و افزود: آقای ولایتی در برهه های مختلف نشان دادند که واقعا ولایتی هستند و تحت امر ولایت؛ تا آنجا که امام (ره) در مسأله قطعنامه 598 فرمودند هر چه ولایتی بگوید من همان را می پذیرم./901/پ203/س

ارسال نظرات