۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۶۹۶۷۹
با سخنرانی آیت‌الله نوری همدانی؛

همایش بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 15 خرداد از برگزاری همایش بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد با سخنرانی حضرت آیت‌الله نوری همدانی خبر داد.
آيت الله نوري همداني نصرت الله لطفي، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی عصر شنبه در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت 15 خرداد با حضرت آیت‌الله نوری همدانی، از برگزاری همایش «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» با سخنرانی حضرت آیت‌الله نوری همدانی خبر داد و گفت: این همایش روز یک شنبه دوازدهم خرداد در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در همایش بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد از تمبر یادبود 15 خرداد رونمایی می‌شود.
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 15 خرداد با بیا این‌که سخنران دوم همایش بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه است، افزود: برگزاری مراسم‌های پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد و تشکیل ستاد مرکزی فرصتی برای جبران کم کاری‌ها در گذشته است.
لطفی با اشاره به برنامه‌های ویژه رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد، گفت: شب نخست مراسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مسجد اعظم قم و شب دوم که مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) است نیز مراسمی در شبستان حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر بزرگداشت عاشورا و 15 خرداد، ابراز کرد: از این رو باید این روز را همچون عاشورا بزرگ دانسته و برای بهتر برگزار شدن ان تلاش کنیم.
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 15 خرداد با اشاره به تشکیل ستاد در همه استان‌ها برای بزرگداشت قیام 15 خرداد، اظهار کرد: اعزام مبلغ به سراسر کشور و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر اقدامات برای بزرگداشت قیام 15 خرداد است.
لطفی در پایان بیان کرد: بسترسازی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات باید با استفاده از ظرفیت مناسبت‌هایی همچون 15 خرداد صورت گیرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات