۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۷۱۵۶۵
رییس سازمان بسیج طلاب تهران بزرگ:

مردم بر اساس ملاک‌های رهبری کاندیدای اصلح را انتخاب کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ حضور در انتخابات و همچنین تشخیص اصلح را از وظایف مردم عنوان کرد و بیان داشت: مردم می‌توانند با مطالعه در معیارهای مقام معظم رهبری و مشورت و نظرخواهی از افراد دلسوز، مطمئن و مورد اعتماد کاندیدای اصلح را بشناسند.
حجت الاسلام شاهاني رييس سازمان بسيج طلاب  و روحانيون تهران بزرگ

حجت‌الاسلام امیر حسین شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت رسانه‌های ضد انقلاب در جهت تحریم انتخابات و سرد عنوان کردن این دوره، ابراز داشت: اینگونه فعالیت‌ها تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند و مردم باید در انتخابات به‌صورت گسترده شرکت کنند.

وی در تبیین علت اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: هم‌اکنون در پیچ تاریخی قرار داریم که مقام معظم رهبری فرمودند و با توجه به شرایط بیداری اسلامی، نظام جمهوری اسلامی باید الگوی تمام عیار برای منطقه باشد که می‌طلبد حضور مردم پررنگ‌تر و گسترده‌تر باشد.

حجت‌الاسلام شاهانی با تأکید بر این‌که مهم این است که مردم در انتخابات حضور داشته باشند و حماسه سیاسی را خلق کنند، ابراز داشت: ما هم باید به وظیفه خود عمل کنیم و اهمیت موضوع، شامل منافع و مضار حضور و عدم حضور در انتخابات را برای مردم تبیین کنیم.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ تمکین به نتیجه انتخابات را نشانه قانون‌گرایی دانست و گفت: اگر نامزدهابی ریاست جمهوری، نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند و قانون گرا هستند، باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

وی افزود: اگر نامزدها به سمتی بروند که نتیجه انتخابات را نپذیرند، می‌تواند حرکتی باشد برای این‌که نظام را در برابر دشمنان انقلاب اسلامی زیر سؤال ببرد، یعنی نظام را متهم به عدم حرکت بر محور قانون می‌کنند که تبعات خوبی در عرصه‌های جهانی ندارد.

حجت‌الاسلام شاهانی همچنین تمکین به قانون را نشانه اخوت فی الله و درس قانون گرایی دانست و بیان داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید در این مسأله پیشتاز باشند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ با تأکید بر این‌که مردم باید در انتخابات پیدا کنند و بدانند که تعیین کننده سرنوشت هستند، گفت: مردم بر اساس ملاک‌های مقام معظم رهبری فرمودند، کاندیدای خود را انتخاب کنند.

وی حضور در انتخابات و همچنین تشخیص اصلح را از وظایف مردم عنوان کرد و با اشاره به این‌که مردم باید بر اساس تحقیق رأی بدهند، بیان داشت: مردم می‌توانند با مطالعه در معیارهای مقام معظم رهبری و مشورت و نظرخواهی از افراد دلسوز، مطمئن و مورد اعتماد کاندیدای اصلح را بشناسند./956/ت302/ع

ارسال نظرات