۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۷۲۲۹۱
فرماندار دامغان:

حضور گسترده در انتخابات نشانه دینداری و میهن دوستی مردم است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار دامغان حضور گسترده ملت ایران در انتخابات را نشانه آگاهی، دینداری و میهن دوستی آنان دانست و افزود: دشمن با توجه به اتفاقات سال 88 حساب ویژه ای بر روی فعالیت ایادی خود بعد از این انتخابات باز کرده بود که ملت بصیر ایران و دست اندرکاران زحمت کش انتخابات در کل کشور چراغ امید آنها را خاموش کردند.
فرماندار دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مرتضی علی آبادی، فرماندار دامغان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری گفت: باید شکرگزار خلق حماسه سیاسی 24 خرداد از سوی مردم ولایتمدار کشورمان باشیم که چراغ راهی برای ادامه حرکت با عزت انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی حضور گسترده ملت ایران در انتخابات را نشانه آگاهی، دینداری و میهن دوستی آنان دانست و افزود: دشمن با توجه به اتفاقات سال 88 حساب ویژه ای بر روی فعالیت ایادی خود بعد از این انتخابات باز کرده بود که ملت بصیر ایران و دست اندرکاران زحمت کش انتخابات در کل کشور چراغ امید آنها را خاموش کردند.

 

علی آبادی با قدردانی از شرکت 7/67 درصد مردم دامغان در حماسه 24 خرداد این حضور را بالاتر از میانگین استان سمنان و کشور عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 3 هزار نفر در قالب هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد انتخابات شهرستان دامغان با عشق و اعتقاد کامل برای برگزاری این انتخابات باشکوه و زمینه سازی اخذ رای مردم تلاش کردند.

فرماندار دامغان با اشاره به اخذ رای مردم در 4 شهر و 63 روستای شهرستان دامغان به وسیله 117 صندوق اخذ رای گفت: در مجموع   55 هزار و591 نفر از واجدین شرایط شهرستان در انتخابات شرکت کردند که از این میان 19هزار و 690 نفر به حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، 16 هزار و500 نفربه دکتر محمد باقر قالیباف، 8 هزار و 683 نفر به دکتر سعید جلیلی، 5 هزارو 605 نفر به دکتر علی اکبر ولایتی و 838 نفر به مهندس غرضی رای دادند.

علی آبادی اعلام نتایج هر دو انتخابات 24 خرداد را در کمتر از 24 ساعت نشانه فعالیت کم نظیر دست اندرکاران انتخابات شهرستان دامغان دانست و اظهار امیدوری کرد: با تلاش رییس جمهور منتخب و اعضاء منتخب شوراهای اسلامی و دیگر مسؤولان نظام و مردم غیور ایران شعار بعدی سال یعنی حماسه اقتصادی مد نظر رهبرمحبوب و با درایتمان نیز محقق شود.

گفتی است، در نشست خبری خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجاری و صدا و سیما با فرماندار دامغان، محمد لک زایی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نیز حضور داشت./938/پ203/ب

ارسال نظرات