۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۷۲۷۷۸

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت طلاب تبریزی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز از برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت طلاب مدارس علمیه تبریز و دیگر شهرهای استان خبر داد.
حجت الاسلام سيدي ثاني

حجت الاسلام سیدحسین سیدی‌ثانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز، درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مهلت نام نویسی طلاب در ترم تابستانی حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز به پایان رسیده و طلاب علاقه مند برای تحصیل در ترم تابستانی در طول تابستان واحدهای ارایه شده را گذرانده و امتحان خواهند داد.


وی ادامه داد: با توجه به حدنصاب نرسیدن تعداد طلاب علاقه‌مند به حضور در دوره تابستانی در برخی مدارس علمیه استان، این دوره به صورت متمرکز در حوزه علمیه تبریز با حضور حدود 200 طلبه آغاز شده که طلاب ضمن حضور در کلاس های آموزشی در برنامه های ورزشی و اردویی نیز شرکت می کنند.


حجت الاسلام سیدی‌ثانی با اشاره به این‌که طلاب در ویژه‌برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان نیز شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: برخی از طلاب سطوح عالی و پایه های بالاتر عازم تبلیغ خواهند شد و آن عده از طلاب که در حوزه حضور خواهد داشت، در ویژه برنامه های معنوی ماه ضیافت الهی شرکت خواهند کرد.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز ادامه داد: پس از ماه مبارک نیز ضمن برگزاری آزمون طلاب واحد مانده و ارتقایی، دوره اختبار و تثبیت طلاب ورودی جدید برگزار می شود که پس از مصاحبه علمی پذیرفته شدگان آزمون ورودی حوزه های علمیه استان خواهد بود.


حجت الاسلام سیدی‌ثانی خاطر‌نشان کرد: طلاب ورودی جدید در دوره آموزشی کوتاه مدت پس از ماه مبارک رمضان شرکت خواهند کرد، که پس از پایان دوره در آزمونی کتبی حضور یافته و آن عده که موفق به کسب نمرات عالی در آزمون این دوره شوند، به عنوان طلبه پایه اول پذیرفته می شوند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در ای
ن مرکز علوم دینی در طول سال گذشته اظهار داشت: بازسازی ساختمان شماره یک مدرسه، بازسازی 120 حجره و بازسازی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه های طبقات به تعداد 8 باب از جمله این فعالیت ها بوده است.


حجت الاسلام سیدی‌ثانی گفت: بازسازی و تجهیز 15 باب کلاس درس، نوسازی موتورخانه ها، ساماندهی کتابخانه ساختمان شماره یک و راه اندازی درمانگاه مدرسه، راه اندازی سایت کامپیوتری ویژه طلاب و ترمیم بخشی از فضای سبز از دیگر پروژه های عمرانی حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز بود./935/پ202/س

ارسال نظرات