۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۷۴۰۶۱
در سال تحصیلی جدید؛

ظرفیت پذیرش مدرسه سفیران هدایت ولی عصر اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز ظرفیت پذیرش این مدرسه به عنوان برترین مدرسه سفیران هدایت در کشور برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي 
مدير مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت ولي عصر اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که در سال جدید تحصیلی بیش از 30 طلبه جدید وارد مدرسه علمیه ولی عصر(عج) خواهد شد، ابراز داشت: مصاحبه از پذیرفته شدگان در این مدرسه آغاز شده است.

وی بیان داشت: با توجه به گسترش فضای آموزشی و ساختمانی در سال جدید آمار پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه روند افزایشی داشته است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز از برترین حوزه های علمیه سفیران هدایت است، گفت: کسب رتبه نخست میان حوزه علمیه سفیران هدایت کشور از افتخارات مدرسه علمیه ولی عصر(ع) اهواز به شمار می رود.

مدیر مدارس سفیران هدایت اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز چند سالی است که رتبه نخست میان حوزه علمیه سفیران هدایت را به خود اختصاص می دهد.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش به ملاک های قبولی در مصاحبه پذیرفته شدگان اشاره کرد و افزود: از مهم ترین ملاک ها تمایل فرد به فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی است و کسی که بتواند روزانه حداقل 12 ساعت را به این چنین فعالیت هایی اختصاص دهد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز معدل بالا را از دیگر ملاک های پذیرش در این مدرسه علمیه دانست و تأکید کرد: داشتن معدل بالا نشان از این است که شخص علاقه بالایی به مطالعه و درس داشته و این عامل سبب شکوفایی علمی وی می شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: طلاب زمانی که وارد حوزه علمیه می شوند باید توان علمی خویش را سنجیده و سراغ رشته های ناب حوزوی بروند./9458/ت303/غ

ارسال نظرات