۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۷۵۵۸۰

برنامه های شبکه سیمای سمنان در ماه رمضان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های شبکه استانی سیمای سمنان در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
صدا و سيماي مرکز سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، برنامه های شبکه استانی سیمای این مرکز در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد.

«لحظه‏های استجابت»

ویژه برنامه افطاری این شبکه است که در این ماه هر روز از ساعت 19:45 به مدت یک ساعت از مسجد امام سمنان به صورت زنده پخش خواهد شد.

از آیتم‏های این ویژه برنامه، پاسخ به سئوالات شرعی بینندگان از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دعوت از افراد برجسته علمی، مذهبی، فرهنگی و ...، بیان فعالیت‏های کمیته امداد امام خمینی، بحث کارشناسی و آواهای مذهبی است.

لحظه‏های استجابت به تهیه‏کنندگی محمدتقی سید و کارگردانی سید مصطفی حسینی‏مقدم تولید و پخش می شود.

«رایحه وصل»

مخاطبان شبکه استانی سیمای سمنان هر روز در سحرگاهان ماه ضیافت الهی می‏توانند بیننده برنامه «رایحه وصل» از شبکه استانی سیمای مرکز سمنان باشند که با بحث کارشناسی، شرح خطبه‏های همام نهج‏البلاغه، سخن بزرگان، ادعیه و مناجات به تهیه‏کنندگی محمدرضا ولی‏نژاد کشتلی و کارگردانی محسن زندخانه تقدیم حضور آنان خواهد شد.

«زلال وحی»

بنا بر این گزارش، «زلال وحی» عنوان ویژه برنامه دیگری است که در 30 قسمت  20 دقیقه‏ای به تهیه‏کنندگی زین‏العابدین دیانی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده می‏‏شود.

این برنامه شامل تفسیر سوره مؤمنون و حمد است که توسط حجت‏الاسلام بارانی، امام جمعه مهدیشهر در دارالقرآن این شهر انجام می‏شود.

«به خوبی دعوتیم»

همچنین در ایام شهادت ماه مبارک رمضان و سایر روزهای شهادت معصومین ویژه برنامه‏های ترکیبی و نمایشی «به خوبی دعوتیم» از سیما پخش خواهد شد.

این برنامه که به تهیه‏کنندگی احمد خراسانی و کارگردانی حسین سنگسری در 18 قسمت 50 دقیقه‏ای ساخته می‏شود، دارای آیتم‏های متنوعی شامل کوله‏باری از غزل، راه امروز، نی و نما، عاشقانه‏ها، هم‏سرایی، کارشناس و نمایش است.

پخش زنده روزانه یک جزء قرآن کریم از شهرهای مختلف استان

از دیگر برنامه‏های شبکه استانی سیما در ماه مبارک رمضان، پخش روزانه یک جزء قرآن کریم به صورت زنده از شهرهای مختلف استان از جمله سمنان، دامغان و مهدیشهر از ساعت 14:15 به مدت 70 دقیقه است.

پخش نمازهای جماعت مساجد استان

همچنین به منظور ترویج فرهنگ نماز، محسن زندخانه کارگردان سیمای این مرکز اقدام به تهیه و تولید نمازهای جماعت مغرب و عشاء و صبح در مساجد استان سمنان کرده که در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

مخاطبان شبکه استانی سیمای سمنان می‏توانند نظرات و پیشنهادات خود را درباره این برنامه‏ها با شماره تلفن 4444002-0231 در میان بگذارند و یا پیام خود را به 30000615 ارسال کنند./938/د102/ب 

ارسال نظرات