افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی
خبرگزاری رسا ـ رییس بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان اینکه این مرکز از سه مسیر تلفنی، پیامکی و اینترنتی پاسخگوی سؤالات هموطنان عزیز سراسر کشور است از افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی این مرکز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی قم، حجتالاسلام موسوی، رییس بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با اشاره به اینکه پاسخگویی در ماه مبارک رمضان در بخش تلفنی در سه نوبت انجام میشود، گفت: بخش تلفنی با حمایت ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی و با افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی از ساعت 10 صبح تا 8 شب به صورت یکسره به جز وقت نماز(ساعت 13-14) پاسخگوی سؤالات دینی هموطنان عزیز است.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز همه روزه به جز روزهای تعطیل میتوانند از طریق کد خدماتی 096400 از سراسر کشور تماس گرفته و سؤالات دینی خود در زمینههای اعتقادی، اخلاق، قرآن و حدیث، تاریخ اسلام، مشاوره و احکام شرعی مطرح و پاسخ خود را از کارشناسان مرکز دریافت کنند.
حجتالاسلام موسوی با اشاره به اینکه شماره پیامک 30009640 صرفا پاسخگوی سؤالات مربوط به احکام شرعی است افزود: کارشناسان ما در این بخش به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز هستند.
وی یادآور شد: پاسخگویی اینترنتی یکی دیگر از مسیرهای ارتباطی بین مردم و مرکز است که اقشار مختلف مردم میتوانند از طریق اینترنت در سایتها و انجمنهای پاسخگویی مرکز به صورت آنلاین(در فضای چت متنی) و آفلاین به پاسخهای خود برسند.
شایان ذکر است، کاربران گرامی میتوانند برای توضیحات بیشتر و برنامه زمانبندی پاسخگویی آنلاین و آفلاین به سایت www.pasokhgoo.ir مراجعه کنند./907/د102/ن
ارسال نظرات