۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۷۷۶۱۱

دوره تربیت مربی مهارت های زندگی در بناب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبارک رمضان دوره تربیت مربی مهارت های زندگی و خانواده در حوزه علمیه خواهران بناب برگزار می شود.
حوزه خواهران

خانم لیلا موسوی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) خواهران شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با ماه ضیافت الهی کارگاه آموزشی تربیت مربی مهارت های زندگی و خانواده ویژه فارغ التحصیلان مدرسه علمیه خواهران شهرستان بناب برگزار می شود.


وی با بیان این‌که دوره آموزشی به مدت 15روز در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام محمدعلی جمشیدی از سوی مؤسسه صدرا، امر تدریس در این دوره را بر عهده دارد که شرکت کنندگان در پایان مدرک معتبر از سازمان بهزیستی دریافت خواهند کرد.


موسوی هدف از برگزاری تربیت مربی مهارت های زندگی و خانواده را تربیت مربیان زبده در ارائه مهارت های فردی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: فارغ التحصیلان حوزوی همواره در کنار امر تبلیغ دین، در امور مشاوره‌ خانواده نیز فعالیت دارند که ارتقای سطح آگاهی ایشان مورد هدف بوده است.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) خواهران شهرستان بناب در ادامه از برگزاری کارگاه های قرآنی تدبر و عمل به قرآن کریم در این مرکز علوم دینی خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان؛ طرح بزرگ تدبر و عمل به قرآن کریم در این مدرسه با حضور حجت الاسلام الهی زاده از بانیان طرح تدبر درکشور آغاز شده است.


وی ادامه داد: این طرح با دو موضوع مستقل تدبر و عمل به قرآن در حال برگزاری است که بحث عمل به قرآن به صورت کاربردی با حضور استاد الهی زاده و تدبر در قرآن به صورت پژوهشی برای سی نفر از طلاب مستعد از سوی خانم سلطان علیزاده از اساتید برجسته تدبر در سطح کشور ارائه می شود.


موسوی هدف از برگزاری این دوره را فهم بیشتر از آیات الهی و عمل به مبانی و آموزه های قرآنی دانست و گفت: تربیت مربیان توانمند در زمینه تبلیغ و فعالیت های قرآنی و همچنین فرهنگ سازی مسأله تدبر در سطح جامعه مورد نظر بوده که خوشبختانه کیفیت برگزاری دوره در سطح قابل قبولی است.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) خواهران شهرستان بناب در پایان از کسب رتبه های برتر مسابقات قرآنی در مرحله کشوری از سوی طلاب این مرکز علوم اسلامی خبر داد و اظهار داشت: خانم ها لیلا محمدی، مریم عبدیلر و فاطمه عباسی در این مسابقات که اواخر سال گذشته برگزار شد، توانستند رتبه های برتر را کسب کنند./935/ت303/ب

ارسال نظرات