۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۷۷۷۹۲
امام جمعه بندر امام خمینی:

طلاب از تابستان جهت پرداختن به سلامت جسمی و روحی استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر امام خمینی بر فراگیری چگونگی یادگیری کار با رایانه و افزایش دانسته ها نسبت به پیشرفت تکنولوژی از سوی طلاب تأکید و گفت: سلامت جسمی و معنوی یک طلبه می تواند تأثیر بسزایی در پیشرفت او داشته باشد
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که علمای بزرگ اسلام در گذشته در ایام تعطیل به ویژه تابستان درس را رها نمی کردند، اظهار داشت: مباحثه و کار علمی از مهم ترین برنامه های علمای قدیم در اوقات فراغت بود.

وی ایام تعطیل را بهترین فرصت برای هجرت و تبلیغ روحانیان دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای تبلیغی و اجرای برنامه های فرهنگی در کنار آن می تواند تأثیر بسزایی در فضای معنوی جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام تابش با بیان این که طلبه هایی که در سطح پایین تحصیل می کنند، در ایام تعطیل باید برای خود برنامه ریزی کنند، ابراز داشت: پژوهش و تهیه مقاله علمی می تواند بهترین فعالیت از سوی طلاب در ایام تعطیلات باشد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تأکید بر فراگیری چگونگی یادگیری کار با رایانه و افزایش دانسته ها نسبت به پیشرفت تکنولوژی از سوی طلاب خاطرنشان کرد: سلامت جسمی و معنوی یک طلبه می تواند تأثیر بسزایی در پیشرفت او داشته باشد.

وی با بیان این که طلاب باید در زندگی خود به ورزش اهتمام داشته باشند، اظهار داشت: تابستان می تواند بهترین فرصت طلاب برای آغاز ورزش و تحرک بدنی باشد.

حجت الاسلام تابش به خودسازی طلاب اشاره کرد و گفت: رعایت مسائل اخلاقی و شب زنده داری می تواند تأثیر بسزایی در موفقیت یک طلبه داشته باشد./9464/ت302/غ

ارسال نظرات