۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۷۹۰۹۳
دقایقی پیش؛

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس از دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا دیدن کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس دقایقی پیش با حضور در دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان فعالیت رسانه این خبرگزاری حوزوی قرار گرفت.
بازديد حجت الاسلام شيرازي، نماينده ولي فقيه در سپاه قدس از خبرگزاري رسا دفتر جنوب غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، دقایقی پیش با حضور در دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان فعالیت رسانه این خبرگزاری حوزوی قرار گرفت و با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت و گو پرداخت.

براساس این گزارش اصغر غیبی، سردبیر دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا در جریان این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه این خبرگزاری در جنوب غرب کشور پرداخت.

سردبیر خبرگزاری رسا در جنوب غرب کشور با تأکید بر این که رسالت اصلی راه اندازی خبرگزاری رسا پوشش اخبار، علما، مراجع و حوزه های علمیه است، ابراز داشت: در دفتر جنوب غرب کشور خبرگزاری رسا اخبار حوزه های علمیه، علمای استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد و مراکز دینی روزانه رصد و منتشر می شوند.

در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس محور اصلی سخنان خود را به تحولات کشورهای اسلامی به ویژه مصر و روز جهانی قدس اختصاص داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: مرسی به نصیحت های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گوش نداد و این خود سبب شد که او را از اریکه قدرت پایین کشیده شود.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز جهانی قدس و حضور پرشور میلیونی مسلمانان و آزادی خواهان در این روز سبب شده است که قدرت نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی ضعیف شود.

مشروح این گفت و گو به زودی بر خروجی سایت خبرگزاری رسا قرار خواهد گرفت./9461/پ202/غ

ارسال نظرات