۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۸۰۱۵۳
رییس تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان:

استحکام بنیان خانواده مهم ترین عامل تربیت صحیح فرزندان است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان گفت: ارتباط مبلغان با مردم و تبلیغ چهره به چهره از مهم ترین دستاورد های حوزه علمیه و عاملی برای استعدادیابی نسل جوان است.
مبلغ

 حجت‌الاسلام عباس علی رستمی نیا، رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ویژه برنامه های برگزار شده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اجرای برنامه تبلیغی، اعزام مبلغ به مناطق محروم شهرستان، تفسیر موضوعی قرآن کریم و بیان احکام شرعی از سوی مبلغان از مهم ترین برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان هستند.

حجت الاسلام رستمی نیا با بیان این که ارتباط مبلغان با مردم و تبلیغ چهره به چهره از مهم ترین دستاوردهای حوزه علمیه و عاملی برای استعدادیابی نسل جوان است، تأکید کرد: طرح هجرت کوتاه و بلند مدت مبلغان به مناطق گوناگون استان به ویژه به مناطق محروم گامی مؤثر در پیشبرد اهداف دین مبین اسلام و مذهب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

رییس تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان به آموزش مبلغان پیش از اعزام به مناطق هدف اشاره کرد و افزود: با توجه به رصد فرهنگی و شناسایی معضلات اجتماعی، موارد دسته بندی شده به مبلغان آموزش داده می شود.

 وی در ادامه با تأکید بر جایگاه برنامه های فرهنگی و مذهبی در استعدادیابی نسل جوان خاطرنشان کرد: مبلغان به صورت صحیح به بیان نکات اخلاقی و تربیتی ویژه جوانان بپردازند.

رییس تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان استحکام بنیان خانواده را مهم ترین عامل تربیت صحیح فرزندان دانست و با اشاره به نقش مسجد در تعالی فکری نسل جوان گفت: ارتباط جوانان با مسجد سبب استحکام معنوی و مادی بنیان خانواده شده و اخلاق حرف نخست را در زندگی خانواده های اسلامی خواهد زد.

حجت الاسلام رستمی نیا ابراز داشت: پاسخ به شبهات و مسائل اعتقادی، اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات قرآن، جز خوانی از سوی اساتید برجسته قرآن کریم و کمک به ایتام و خانواده های مستضعف از دیگر برنامه های اجرا شده از سوی تبلیغات اسلامی شهرستان مسجد سلیمان هستند./9458/ت303/غ

ارسال نظرات