۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۸۱۰۸۹
توصیه کوثری به روحانی:

برای سه وزارتخانه باقیمانده افرادی را معرفی کنید که پیشینه شفافی دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در خانه ملت پیام مجلس به دولت را در رأی ندادن به سه وزیر پیشنهادی اعلام هوشیاری و دقت نظر نمایندگان عنوان کرد و گفت: برای انتخاب وزرای بعدی از کسانی که گذشته و حال شان شفاف و مشخص است استفاده شود.
محمد اسماعيل کوثري دکتر اسماعيل کوثري

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، رأی ندادن به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم و ورزش را نشان دهنده هوشیاری نمایندگان مجلس دانست و اظهار داشت: پیام مجلس این است که با دقت و هوشیاری مسائل را زیر نظر دارند و دنبال می کنند.

وی افزود: مسلما کسانی که در رابطه با فتنه به شکلی فعال بودند و آن مسائل را ادامه می دادند نمی توانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند؛ البته یکی دو نفر دیگر بودند که با کمترین آرا توانستند از نمایندگان رأی مثبت بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با توجه به این که عملکرد افراد نسبت به فتنه یکی از شاخص های اکثر نمایندگان مجلس است، گفت: این مسأله در کل برای نمایندگان بسیار مهم بود البته موارد دیگری هم بود که در مرتبه های بعدی اهمیت بود.

کوثری به روحانی توصیه کرد در معرفی وزرای بعدی کسانی را به مجلس معرفی کند که حداقل مانند وزرایی باشند که بالاترین رأی ها را آورده اند و ادامه داد: یعنی کسانی را که در بعد سیاسی، توانمندی، تخصص گذشته و حال شان شفاف و مشخص باشد.

وی اضافه کرد: در غیر این صورت نمایندگان مجلس وظیفه خود می دانند که دقیق همه مسائل را بررسی کنند و بعد برای رأی دادن تصمیم بگیرند./928/ت302/ج

ارسال نظرات