۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۸۱۳۰۴

ارسال 74 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره دست های کوچک دعا

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با اتمام مرحله جذب آثار کودکان ایران اسلامی 74 هزار دعا به دبیرخانه جشنواره دست‌های کوچک دعا ارسال شد.
دعا و نيايش

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با اتمام مرحله جذب آثار کودکان ایران اسلامی 74 هزار دعا به دبیرخانه جشنواره دست‌های کوچک دعا ارسال شد که یک هزار و 500 دعا توسط هیئت انتخاب به مرحله داوری معرفی شدند.

 

وی با بیان این‌که اعضای هیأت انتخاب سید رضا علوی، علی بینش، زری عابدینی، فاطمه نوروزی و حجت الاسلام داوری هستند، گفت: اسامی هیئت داوران نهایی به زودی ابلاغ می‌­شود و داوران آثار اول تا سوم و سی دعای برگزیده دیگر را برای تجلیل در روز اختتامیه معرفی خواهند کرد.

 

میلانی افزود: دعاهای این جشنواره از شهرها و روستاهای سراسر میهن اسلامی به تبریز ارسال شده است و استان‌های کردستان، مرکزی و ایلام بیشترین شرکت کننده را داشته‌­اند.

 

رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دعا برای ظهور امام زمان (عج)، سلامتی ولی معظم فقیه و آزادی کودکان فلسطینی و دعا برای تمام مسلمین جهان از جمله ادعیه ارسال شده به این جشنواره است.

 

میلانی گفت: آسیب­‌های اجتماعی همچون طلاق، کودک آزاری و فشارهای اقتصادی و نیز زلزله سال گذشته آذربایجان تأثیرات بسیاری در دلنوشته­‌های کودکان داشته است.

 

وی با بیان این‌که اختتامیه این جشنواره 30 مرداد ماه در تبریز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشنواره «دست های کوچک دعا» عنوان جشنواره‌­ای است که طی 8 سال گذشته بهترین دعای تحویل سال از زبان کودکان را برگزیده است./935/د101/ب

ارسال نظرات