۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۸۴۱۹۶
با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛

جلسه شورای استانی حوزه علمیه مازندران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای استانی حوزه علمیه مازندران دقایقی قبل با حضور اعضای این شورا در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، جلسه شورای استانی حوزه علمیه مازندران دقایقی قبل با حضور اعضای این شورا در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، سرپرست معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور در این جلسه با اشاره به این که در دوره سه ساله تشکیل شورای استانی حوزه علمیه مازندران 32 جلسه تشکیل شده است، گفت: در این دوره سه ساله 160 مصوبه برای ارتقاء سطح علمی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی مدارس علمیه استان به تصویب رسیده است.

 

وی با بیان این که نوع مصوبات شورای استانی حوزه علمیه مازندران مربوط به مسائل محتوایی و تعیین سیاست های آموزشی حوزه علمیه مازندران بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارهای نظارتی بسیار مناسبی در این خصوص انجام شده است.

 

سرپرست معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دورسه ساله اول شورای استانی حوزه علمیه مازندران به پایان رسیده است، تصریح کرد: برنامه ریزی برای آغاز دور سه ساله جدید نیز صورت گرفته که امیدواریم شاهد تقویت و گسترش فعالیت های صورت گرفته از سوی حوزه علمیه استان باشیم.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران نیز در این جلسه با اشاره به این که با آغاز فعالیت شورای استانی حوزه علمیه شاهد تقویت و رونق مدارس علمیه استان هستیم، گفت: جلسات این شورا به صورت منظم و با حضور همه اعضا تشکیل و تصمیمات مناسب و راهگشایی از سوی شورا مطرح و مصوب شده است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، جلسه شورای استانی حوزه دقایقی پیش با حضور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای استانی، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، نائب رییس شورا، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام مشایخ، امام جمعه نوشهر، حجت الاسلام جلالی، امام جمعه فریدونکنار و استاد حوزه علمیه آمل در حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل آغاز شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات