۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۸۵۳۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

پیروزی در جنگ نرم وابسته به بصیرت افزایی و ترویج آگاهی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیا، پیروزی در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی را وابسته به ترویج آگاهی و بصیرت افزایی در جامعه دانست.
حجت الاسلام روحاني نيا مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي
حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد،با اشاره به هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی در سال 1359، دفاع مقدس مردان و زنان مسلمان ایرانی در برابر تهاجم حزب بعث عراق را، سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.
 
وی با بیان این که دفاع مقدس هشت ساله جوانان برومند این سرزمین سبب احیای ارزش های اسلامی در کشور شد، اظهار داشت: درست است که نظام اسلامی در جنگ تحمیلی با پیروزی و سربلندی از مید ان مبارزه بیرون آمد اما نباید این نکته را فراموش کنیم که دشمنی سلطه گران غربی که در جنگ تحمیلی با تمام توان به حمایت از صدام آمده بودند، همچنان با نظام اسلامی ادامه دارد.
 
به گفته حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیا، دشمنان کشور وقتی نتوانستند پس از هشت سال تهاجم سخت، کوچکترین خللی در اراده مردم ایران برای دفاع از نظام دینی وارد کنند، به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده تا از این طریق به اهداف شوم خویش دست یابند.
 
وی با اشاره به این که به همین دلیل دفاع مقدس برای همیشه باقی خواهد بود و برای آن پایانی نیست، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نیز نشان داده اند که همواره در مقابل تهاجم های دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و همین استحکام آنها سبب شده تا در برابر حربه ها و تلاش های مذبوحانه معاندان، با قدرت بر روی پای خود بایستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیا دفاع مقدس را سرفصل افتخارات و ایستادگی های ملت ایران در برابر دشمنان ذکر و اظهار کرد: اگر دفاع مقدس نبود هیچ گاه این افتخارات نصیب مردم ایران نمی شد؛ چرا که تمامی سرافرازی ها و مؤفقیت های نظام اسلامی مدیون دلاورمردی و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی افزود: اکنون نیز در حالی که دشمن، تهاجم همه جانبه خود در زمینه های فرهنگی را به شدت پیگیری می کند؛ تبیین ابعاد و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان می تواند آنها را در برابر این تهاجم های جدید، به میزان قابل توجهی مصون سازد.
 
به گفته حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیا برای پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی در تهاجم نرم دشمنان لازم است تا حماسه آفرینی و دلاورمردی رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه معرفی و تبیین شود.
 
وی اضافه کرد: در حالی که دشمنان از تمام ابزارهای موجود برای ضربه زدن به نظام اسلامی و اثرگذاری بر افکار و عقاید نسل های جدید جامعه ایران استفاده می کنند، باید مسأله آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به جوانان به صورت هدفمند و اصولی تر پیگیری شود.
 
به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی پیروزی در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، منوط به ترویج آگاهی و بصیرت افزایی در جامعه است.
 
گفتنی است، استان خراسان شمالی دارای دو هزار و 635 شهید، شش هزار و 613 جانباز و 33 هزار رزمنده است که در طول دوران دفاع مقدس و سال های پس از انقلاب در راه دفاع از دین و میهن جانفشانی کردند.
 
برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کشور، همه ساله از 31 شهریور و سالروز آغاز جنگ تحمیلی آغاز می شود و تا ششم مهر ماه ادامه دارد./9314/ت302/ع
ارسال نظرات