۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۸۸۷۸۸
آیت الله موسوی جزایری:

شبکه احوازنا برای مقابله با شیعیان آموزش بمب گذاری می دهد

خبرگزای رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که شبکه ضد شیعی احوازنا در تلاش جهت نشان دادن چهره ای غیر واقعی از شیعیان است، گفت: این شبکه برای مقابله با شیعیان به مخاطبان آموزش کار با سلاح و بمب گذاری می دهد.
آيت الله موسوي جزايري در آيين افتتاح دفتر مجمع جهاني اهل بيت در خوزستان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه شنبه در آیین افتتاح دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان با اشاره به وجود فرقه های انحرافی در کشور اظهار داشت: خوزستان به عنوان کشوری مرزی همواره از مورد هدف دشمن در جهت تهاجم فرهنگی بوده است.

امام جمعه اهواز به تهاجم فرقه ضاله وهابیت در خوزستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به زبان عرب نیمی از مردم خوزستان تا حدودی کار تبلیغ وهابیان آسان شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: کشورهای عربی از جمله عربستان، امارات و کویت به سرکردگی شیطان بزرگ، ایران را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار داده است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مسأله دیگر در استان خوزستان مسأله تجزیه طلبی است، خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد از این مسأله سوء استفاده کند.

امام جمعه اهواز با بیان این که معدود افرادی هستند در استان که فریب تبلیغات دروغین دشمن را می خورند، اظهار داشت: مسأله تجزیه طلبی از سوی غرب ایجاد و مورد حمایت دشمنان قرار گرفته است.

آیت‌الله موسوی‌جزایری تصریح کرد: در منطقه کوی علوی اهواز 15 مسجد دایر است که تنها با 2 امام جماعت مشغول به فعالیت بودند؛ از این رو تصمیم گرفتیم که در مناطق حاشیه اهواز حوزه علمیه دایر کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تأسیس مدارس علمیه در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان اهواز اظهار داشت: در این مدارس علمیه تنها طلاب بومی همان مناطق پذیرش می شد و مبلغانی برای همان مناطق تربیت می شد.

امام جمعه اهواز در ادامه به راه‌اندازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و بیان داشت:‌ این دانشگاه اکنون دارای 500 دانشجو در رشته‌های گوناگون و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است که محور رشته‌های تحصیلی این دانشگاه نیز بر مبنای ولایت است.

شبکه ای که به مخاطبان آموزش بمب گذاری می دهد

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان به تأسیس شبکه ای انحرافی با عنوان «احوازنا» اشاره کرد و افزود: این شبکه از یک سال پیش با هدف مقابله با اسلام ناب محمدی و ایجاد شبهه در میان مردم استان خوزستان تأسیس شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ماهیت پلید و دشمنانه این شبکه تصریح کرد: در شبکه الاحوازنا به مخاطبان آموزش کار با سلاح و بمب گذاری داده می شود.

آیت الله موسوی جزایری به تأسیس شبکه شیعی «الاهواز» در مقابله شبکه الاحوازنا اشاره کرد و گفت: این شبکه افزون بر معرفی شیعه ناب علوی، چهره ای واقعی و ولایتمدار از مردم خوزستان را به تصویر می کشد و به جهانیان معرفی می کند./9464/پ202/غ

ارسال نظرات