۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۸۹۱۳۴
فرمانده نیروی انتظامی قم:

دوره‌های بصیرت به اقتدار درونی و بیرونی نیروی انتظامی کمک می‌کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این‌که دوره‌های بصیرت استانی ویژه مدیران میانی نیروی انتظامی است، گفت: حدود 160 نفر از فرماندهان و مدیران در سومین دروه بصیرت، آموزش‌های مختلف را فراگرفته‌اند.
مجتبايي فرمانده انتظامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین دوره بصیرت مسؤولان استانی نیروی انتظامی قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی، گفت:‌ رحمت، مهربانی و اقتدار سه خواسته رهبری از نیروی انتظامی است.
وی با بیان این‌که اقتدار به دو بخش درونی و بیرونی تقسیم می‌شود، ابراز کرد: متخلق شدن به اخلاق کریمه و ارتقاء بینش و دانش برای نیروی انتظامی ضروری است.
مجتبایی اقتدار درونی را زمنیه‌ای برای رسیدن به اقتدار بیرونی خواند و اظهار کرد: نظم، سرعت عمل و قدرت پاسخگویی به مطالبات مردم و حاکمیت اقتدار بیرونی نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی قم با اشاره به تفاوت‌های نیروی انتظامی و نظامی، گفت: پلیس در همه صحنه‌ها حاضر است و تصمیم گیری به موقع او می‌تواند از یک خطر و حادثه جدی جلوگیری کند.
وی در ادامه با بیان این‌که دوره‌های بصیرت استانی ویژه مدیران میانی نیروی انتظامی است، گفت: حدود 160 نفر از فرماندهان و مدیران در سومین دروه بصیرت، آموزش‌های مختلف را فراگرفته‌اند.
مجتبایی ادامه داد: در این دوره بصیرت افزون بر کلاس‌های تئوری و عملی از رهنمودهای بزرگان و مراجع تقلید برای تقویت اقتدار درونی و بیرونی نیروی انتظامی استفاده شده است.
فرمانده نیروی انتظامی قم هدف اصلی نیروی انتظامی را خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: امیدواریم در این دوره‌ها با تقویت نیروهای خود بهتر از قبل به مردم خدمت کنیم./927/پ202/ع
ارسال نظرات