۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۹۰۳۳۶
به همت گروه فرهنگی تبلیغی اخوت؛

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام داودی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت طلبه نخبه و جهادگر حجت الاسلام رضا داودی با حضور آیت الله اراکی و سخنرانی حجت الاسلام مبلغی برگزار شد.
حجت الاسلام رضا داوودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت حجت الاسلام رضا داودی طلبه نخبه و جهادگر شب گذشته با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب و با سخنرانی حجت الاسلام احمد مبلغی در دفتر گروه تبلیغی اخوت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مبلغی با ابراز تأسف از عدم وحدت شایسته در میان امت اسلامی به آسیب شناسی تفکرات اندیشمندان اسلامی در این زمینه پرداخت و نسبت به ایجاد زمینه هایی برای سیطره افکار گروه های تکفیری، طالبانیسم و سلفی های تندرو در جوامع اسلامی هشدار داد.

گفتنی است مرحوم حجت الاسلام داودی از ابتدای ماه محرم و ایام عزای سیدالشهدا(ع) به همراه جمعی از طلاب حوزه های علمیه مشهد و قم به مناطق محروم جنوب کشور سفر کرده بود، با اقتدا به یاران جوان آن حضرت، جان خود را در این راه تقدیم کرد.

 وی در سال1368 در خانواده ای مذهبی و فرهنگی دیده به جهان گشود؛ در سال 86، حائز رتبه دو رقمی کنکور تجربی شد اما تقدیر و انتخابش چیز دیگری بود؛ بعد از چهل روز توسل به امام زمان(عج) و مشورت با افراد مختلف، دانشگاه را رها کرد و وارد حوزه علمیه شد.

 مرحوم حجت الاسلام داودی تحصیلات حوزوی اش را در جوار امام رضا(ع) و در مدرسه علمیه حضرت مهدی( عج)  آغاز کرد؛ جدیت و نظم او در مسیری که انتخاب کرده بود، موجب شد همواره از طلاب ممتاز به شمار رود؛ وی پله های ترقی را به سرعت طی نمود و همزمان با تحصیل، به تدریس دروس سطح مقدمات مشغول بود که به گفته ی شاگردانش در این امر نیز نمونه بود./928/پ203/ی

ارسال نظرات