۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۹۴۰۵۸

آغاز دوره آموزشی روش تحقیق در حوزه‎های علمیه گلستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان گلستان از آغاز برگزاری دوره آموزشی روش تحقیق و مقاله‎نویسی در مدارس علمیه استان خبر داد.
دوره آموزشي

حجت‎الاسلام مراد پارسایی، معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان از آغاز برگزاری دوره آموزشی روش تحقیق و مقاله‎نویسی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره از روز شنبه، هفتم دی، در مدارس علمیه استان آغاز و در 15 تا 20 جلسه برگزار می‎شود.

 

وی با بیان این که این دوره آموزشی به دو صورت تئوری و عملی برگزار می‎شود، افزود: همه مدارس علمیه استان گلستان این دوره آموزشی را به صورت کامل و جداگانه برگزار کرده و اساتید دوره نیز از سوی این معاونت معرفی می‎شوند.

 

حجت‎الاسلام پارسایی هدف از برگزاری این دوره را آموزش مهارت‎های پژوهشی به طلاب مدارس علمیه گلستان عنوان کرد و گفت: در پایان دوره به شرکت‎کنندگان، گواهینامه اعطاء می‎شود.

 

وی با بیان این که این دوره آموزشی روش تحقیق و مقاله‎نویسی خرداد ماه 93 پایان خواهد یافت، اظهار داشت: این دوره آموزشی سال گذشته نیز برای طلاب استان برگزار شد. 

 

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه گلستان در ادامه در خصوص برنامه‎های آموزشی و پژوهشی این مدیریت از ابتدای امسال تا کنون گفت: ارائه سومین فراخوان استانی روایت محرم با هدف آشنایی با فرهنگ عاشورا و پاسخ‎گویی به شبهات در سه سطح اساتید، طلاب سطح یک و طلاب سطح دو و سه یکی از این برنامه‎ها هستند.

 

حجت‎الاسلام پارسایی همچنین به برگزاری ششمین دوره جشنواره علامه حلی اشاره کرد و گفت: صد اثر از سوی طلاب حوزه علمیه گلستان به این جشنواره ارسال شد.

 
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابت و انگیزه بین طلاب برای تولید آثار علمی ذکر کرد و اظهار داشت: نتایج این جشنواره هنوز اعلام نشده است./950/ت3
03/ب

ارسال نظرات