۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۴۷۱۴
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان:

خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار مسؤولان باشد

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: خدمت به شهر مقدس قم که پایگاه تشیع است سعادت و نعمت بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده است.
حجت الاسلام محمدحسن رحيميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه پیاده روی اربعین حسینی،‌ از همه نهادهایی که در بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش کردند تشکر کرد و گفت:‌ خوشبختانه مردم ولایت مدار قم استقبال فوق‌العاده‌ای از این مراسم کردند.

وی د ادامه انتصاب حجت‌الاسلام صالحی منش به استانداری قم را تبریک گفت و افزود: خدمت به شهر مقدس قم که پایگاه تشیع است سعادت و نعمت بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که امام زمان(عج) اعمال ما را مشاهده می‌کنند، ابراز کرد: ‌اعمال ما خدمت امام زمان(عج) عرضه می‌شود و امیدواریم با اقدامات پسندیده اسباب خشنودی حضرت را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان مسؤولان را به خدمت صادقانه به مردم توصیه کرد و گفت: مدیران باید از تمام توان خود و بلکه بالاتر از آن برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: امیدوارم از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده نهایت استفاده را برای خدمت به مردم، سربلندی نظام اسلامی و شادی امام زمان(عج) انجام دهیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه بیان کرد: از خداوند می‌خواهیم ما را در راه تشخیص وظیفه و انجام آن کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به ماجرای توابین، گفت: امیدواریم در لحظه درست بتوانیم وظیفه خود را شناخته و به آن عمل کنیم./927/پ202/ج

ارسال نظرات