۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۹۶۰۰۲
حجت الاسلام روحانی:

حماسه آفرینی شاخصه اصلی ملت ایران در برابر دیگر ملت های جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل سراسر عمر نظام جمهوری اسلامی را خلق حماسه های مختلف در جای جای کشور بیان کرد و افزود: ملت ما نشان دادند هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ارزش‌های اسلامی مقابله کند و مردم ایران همواره با حضور در صحنه آماده هر گونه جانفشانی در این راه هستند.
امام جمعه بابل

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت حماسه ششم بهمن ماه خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همه تلاش خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفتند که حمله ناجوانمردانه گروهک ضد انقلاب و منحرف به شهرستان آمل نمونه ای از تحرکات دشمنان بوده است.

 

وی با اشاره به این که این حوادث در حالی رخ داد که رزمندگان اسلام در جبهه ها در حال مبارزه با اشغالگران بعثی بودند، تصریح کرد: این واقعه و وقایعی مانند این در تاریخ انقلاب نشان داد که میدان رزم با دشمنان تنها در مرزها خلاصه نمی‌شود بلکه دشمن سعی می‌کند با نفوذ بین نیروهای درون کشور آنها را علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مردم قرار دهد.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل  ادامه داد: زمانی که نیروهای جان بر کف نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مردمی دوشادوش یکدیگر در مرزها برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی در مقابله با رژیم بعثی صدام و اربابان آنها تلاش می‌کردند گروهکی منحرف با عنوان اتحادیه کمونیست‌ها سعی کرد با نفوذ در جنگل‌های مازندران از این نقاط  به مقابله با نظام اسلامی برخیزد.

 

امام جمعه بابل، خلق حماسه ششم بهمن آمل را افتخاری بزرگ برای مازندران دانست و تصریح کرد: مبارزه دلیرانه مردم مازندران به ویژه شهرستان هزار سنگر آمل با این گروهک وابسته و شکست آنها همه نقشه‌های شوم آنها را خنثی کرد.

 

حجت الاسلام روحانی  با اشاره به  تقدیم 40 شهید در مقابله با گروهک ضد انقلاب در حماسه ششم بهمن امل گفت: این حماسه نشانگر عمق ولایتمداری، دینداری و پایبندی به ارزش‌های اسلامی مردم مازندران است که آنها اعلام کردند  هرجا هر کسی که بخواهد علیه نظام و انقلاب هتاکی کند ملت فرصت ظهور و نفوذ به آنها نمی‌دهد.

 

وی سراسر عمر نظام جمهوری اسلامی را خلق حماسه های مختلف در جای جای کشور بیان کرد و افزود: ملت ما نشان دادند هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ارزش‌های اسلامی مقابله کند و مردم ایران همواره با حضور در صحنه آماده هر گونه جانفشانی در این راه هستند.

 

این استاد حوزه علمیه به سالروز دیدار مردم مازندران در ششم بهمن 88 با رهبر معظم انقلاب  اشاره و تصریح کرد: مردم دیار علویان مازندران در ایام فتنه 88 با بیعت مجدد با مقام رهبری خاطره ای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب را رقم زدند.

 

امام جمعه بابل نام بردن حماسه ششم بهمن در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را نشان دهنده این اهمیت دانست و گفت: حماسه مردم آمل آن‌چنان تعیین‌کننده  و مهم بود که امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود از آن به نیکی یاد کردند و باید ابعاد این حماسه بیشتر برای جامعه ما تبیین شود.

 

وی ادامه داد: آمل به عنوان قطعه ای از مازندران نشان داد که اگر دشمن خیال خامی را در ذهن خود علیه این انقلاب در سرپروراند نه تنها آمل بلکه سراسر این استان، هزاران سنگر برای مقابله با آنان خواهد شد.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل با اشاره به این که گروه های منحرف و التقاطی در 34 سال اخیر همواره به دنبال راهی برای خدشه دار کردن این انقلاب بودند، تصریح کرد: بمب گذاری، ترور شخصیت های سیاسی، علمی و دینی که موجب شهادت هزاران نفر از مردم بی گناه این کشور شد تنها گوشه ای از پرونده سیاه و ننگین این گروهک ها بر علیه ملت ایران است.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که حماسه آفرینی های بی نظیر ملت بصیر و ولایت مدار ایران در صحنه های مختلف پاسخ محکمی به گروه های منحرف و مخالف نظام بوده است، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی هر دست ناپاکی که نیت سوء داشته باشد را قطع خواهد کرد./950/ت302/ب

ارسال نظرات