۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۵۶۳

جلسه مدیران حوزه های علمیه خواهران زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران زنجان با حضور مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران زنجان و با محوریت بررسی موضوع پذیرش حوزه های علمیه خواهران زنجان در سال 93 برگزار شد.
جلسه مدیران حوزه های علمیه خواهران زنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام بلال محمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران زنجان، عصر امروز در جلسه بررسی موضوع پذیرش حوزه های علمیه خواهران زنجان در سال 93 که در محل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران زنجان و با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد، با اشاره به تعبیرات مقام معظم رهبری نسبت به ارتباط تنگاتنگ حوزه های علمیه و انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با حوزه های علمیه ارتباط بنیادین و تنگاتنگی دارد.

 

وی در ادامه انقلاب اسلامی را مولود حوزه های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مولود و زائیده حوزه های علمیه و متکی به آن است و به عبارت دیگر انقلاب شکوهمند اسلامی وامدار حوزه های علمیه بوده و در پیدایش، بالندگی و ماندگاری مدیون حوزه های علمیه است.

 

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران زنجان در ادامه افزود: باید توجه داشته باشیم که امروز حمایت از حوزه های علمیه و تلاش در جهت بالندگی آن، کمک به اقتدار نظام اسلامی و در ادامه حمایت از اسلام است و لذا همه مسؤولین حوزه های علمیه باید اکنون تمام تلاش و همت خود را به امر پذیرش معطوف نموده و از همه ظرفیت های موجود بهره مند شوند.

 

در ادامه این جلسه هم اندیشی با موضوع بررسی پذیرش حوزه های علمیه خواهران زنجان در سال 93، معاونت آموزشی مرکز مدیریت استانی مدارس علمیه خواهران زنجان به بیان نکاتی پیرامون بخشنامه ها و آیین نامه های پذیرش پرداخته و توضیحات لازم در این زمینه را ارائه نمود.

 

وی در ادامه با بیان این که پذیرش حوزه های علمیه خواهران زنجان مانند تمامی مدارس علمیه خواهران کشور از 26 بهمن ماه آغاز خواهد شد، افزود: حوزه های علمیه خواهران زنجان در سطوح 2 و 3 که شامل شش مدرسه است امسال پذیرش خواهند داشت که پنج مدرسه از آن در کل استان در مقطع سطح 2 و یک مؤسسه آموزش عالی در مقطع سطح 3 با دو رشته تخصصی فقه و اصول و کلام اسلامی پذیرای متقاضیان و واجدین شرایط خواهند بود. /949/پ202/ب

ارسال نظرات