۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۹۷۷۹۵

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار این استان با انتشار بیانیه‌ای از حضور آگاهانه و باشکوه و دشمن شکن مردم شهرهای مختلف استان سمنان و اقصی نقاط کشور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کردند.
بيانيه نماينده ولي فقيه و استاندار سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان و محمد وکیلی، استاندار این استان در این پیام آورده‌اند: حمد و سپاس خداوند بزرگ را که بار دیگر مردم شریف و متدین استان سمنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بی نظیرترین حماسه حضور مردمی در حمایت از ارزش ها و دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی را خلق کردند.

 

در ادامه این بیانیه آمده‌است: مردم انقلابی، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان سمنان حماسی تر از سالهای گذشته و همگام با خیل عظیم ملت سلحشور ایران اسلامی در طلیعه سی و ششمین بهار عزت و آزادگی با گامهایی استوار و با شعار هیهات من الذله پاسخ کوبنده ای به اظهارات موهن و تهدیدآمیز مقامات آمریکایی و صهیونیست جنایتکار دادند.

 

در بخش دیگری از این پیام می‌خوانیم: آفرین به مردم انقلابی از زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ که در این هنگامه خطیر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یافتند تا به دنیا ثابت کنند که به رغم تمامی توطئه ها، تحریم ها و توهمات معاندان و بدخواهان با عزمی والا و قدمی ثابت همچنان به خون مطهر شهیدان والامقام، آرمان‌های ارزشمند امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری پایبند هستند.

 

نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان در این بیانیه از گام‌های راسخ، با اراده، پرشور و متعهدانه مردم ولایتمدار این استان در راهپیمایی روز گذشته و حمایت ملت از دولت  تدبیر و امید به‌خصوص در بحث مذاکرات هسته ای در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی و محمد وکیلی در بخش پایانی این پیام آورده‌اند: این آگاهی، هوشیاری، و ولایت مداری ملت عظیم الشأن از الطاف کریمه خداوند متعال برای این انقلاب عظیم و دعای خیر حضرت ولیعصر (عج) است که باید شکرگزار و قدرشناس آن باشیم./977/د101/ب

ارسال نظرات